Skip to main content

درود می فرستم به روان سی هزار

درود می فرستم به روان سی هزار
بهمن موحدی(بامدادان)

درود می فرستم به روان سی هزار گل سرخ مجاهد و مارکسیست که در تابستان خونین 67 به فرمان خمینی خون آشام به شهادت رسیدند.
با تشکر از مقاله درست و آگاهی بخش جناب شهرام احمدی نسب گرامی.
همانطور که جناب احمدی نسب اشاره کردند ، رژیم پلید جمهوری اسلامی در قالب هیچ یک از نظام های سیاسی رایج نمی گنجد و جمهوری اسلامی یک دولت یا رژیم سیاسی به مفهوم امروزی نیست. رژیم جمهوری اسلامی نه مانند دیکتاتوری کلاسیک آریستو کرات رژیم پهلوی است و نه مانند یک نظام توتالیتر است و نه مانند دیکتاتوریهای کلاسیک نظامی آمریکای لاتین است.
سیستم حکومتی آخوندهای حاکم بر ایران ، یک نظام قرون وسطائی و برده داری بر پایۀ خلیفه گری اسلامی و فاشیسم مذهبی و الیگارشی است.
جناب شهرام احمدی نسب؛ مشکل است برای عناصر واواکی حزب اللهی و ساواکی شاه اللهی
از مبارزه خلق برای آزادی و یا انقلاب و انقلابیگری دلیل و

فاکت آورد. چرا که اینها خودشان دشمن پلیدند. منتها با ماسک، همانطور که امام پلیدشان هم با ماسک توده ها را فریب داد.
ما اگر از مجاهدین و مسعود رجوی دفاع می کنیم، هدف و استراتژی و سد راه و تضاد اصلی ایران را کاملا روشن اعلام کرده ایم، تاریخچه آن هم روشن است . این عناصر مزوری که اینهمه به مجاهدین خرده می گیرند می توانند بگویند اولاً رژیم را دشمن اصلی خلق ایران می دانند یا نه؟ و اگر می دانند از چه استراتژی و قواعدی دفاع می کنند؟ و اگر هم نمی دانند که من مطمئنم نمی دانند، همان واواکی حزب اللهی و ساواکی شاه اللهی هستند اما جرات معرفی خود را ندارند و به ناچار و به دستور با ماسک ظاهر می شوند، به هرحال بدانند خلق و مجاهد خلق و فرزندان رشید ایران لحظه ای هم درنگ نخواهند کرد از مبارزه برای آزادی و سرنگونی رژیم پلید جمهوری اسلامی و استقرار آزادی و عدالت در ایران عزیز.
بنده به عنوان یک سوسیالیست میهن پرست، بدون ترس از انگ خوردن ، از سازمان مجاهدین خلق ایران و مریم و مسعود رجوی دفاع می کنم، چون راه آنها را درست می دانم، مارکسیست دلاور رفیق جان باخته "شکرالله پاک نژاد" نیز از مجاهدین دفاع می کرد و پشتیبان آنها بود، در حال حاضر نیز رفقای مارکسیستی مثل رفیق "مهدی سامع" از سازمان چریکهای فدائی خلق ایران از مجاهدین حمایت می کنند.
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی
پیروز باد خلق ایران