Skip to main content

باز این عربها دلسوز ما ترکها

باز این عربها دلسوز ما ترکها
Anonymous

باز این عربها دلسوز ما ترکها شده اند و سرنوشت اقلیت کم شمار عرب تازه وارد خوزستان در دوره قاجار و 3 دهه اخیر از عراق را به ما ترکهایی که همه کاره مملکتیم می چسبانند. ما پس از انقلاب هیچ مهاجر عرب عراقی و حتی جنگزده عرب خوزستان را به آذربایجان راه ندادیم و همیشه افتخارمان این بوده که تبریز شهر بی افغانی و عراقی. البته نتیجه اش را نیز دیدیم و ناموسمان از شر تجاوز و یا سواستفاده در پوشش ازدواج درامان بود( مثل نکبتی که الان در اصفهان و مشهد و شیراز و یزد و کرمان و تهران وجود دارد) از حالا به بعد هم سرنوشت خود را به عرب و بلوچ و کرد( که هر سه همنژاد هستند) و دیگر مهاجران غیر قانونی به ایران گره نمی زنیم و نیازی به همراهی یک عده مهاجر بی شناسنامه در اهواز نداریم . منابع و معادن ما کم برای عرب عراقی و فلسطینی و سوری و لبنانی هزینه نمیشود. در بازی با الجزیره بود یا کدام تیم عربی که

تماشاگران تراختور شعار العرب ال... می دادند یادتون رفته؟!
آخه بازار اصفهان چیه که ما ترکها آنرا تصاحب کرده باشیم یا نه. الان در عربستان هم بازارهای بنجل فروشی به حاجیان دست پاکستانی و بنگلادشی هاست.
عربها که همدیگر را در عراق و سوریه و یمن به این شکل فجیع قتل عام می کنند و همزبان خود را مثل آب خوردن سر می برند و شکم زن عرب را بخاطر اختلاف مذهبی می درند و هزار جنایت دیگر ، دلسوز ما ترکهای آذری نمی توانند باشند که هم اختلاف مذهب با آنها داریم هم اختلاف نژاد. در جریان جنگ همین عربها با حمایت از صدام هزاران جوان ترک آذری را کشتند و باید غرامت بدهند. در جنگ از 12 کشور عربی اسر داشتیم. پول کویت و امارات نبو عراق نمی توانست اینهمه سال به کشتار مردم ما ادامه بدهد.
همین عربهای خوزستان اگر پایشان را از ایران بیرون بگذارند عربهای سنی و سلفی آنها را بجرم شیعه بودن سرمی برند و تکه تکه می کنند اصلا این عربهای شیعه خوزستان از دست عربهای وهابی عربستان که به عراق حمله کرده بودند در قالب چند ایل و عشیره با اجازه قاجار به خوزستان آمدند خیلی ها را هم صدام بیرون ریخت از عراق وگرنه مثل هم تباران خود در عراق قتل عام می شدند و زنان و دخترانشان به تاراج می رفت تنها بجرم شیعه بودن.
در ضمن در دوره قاجار جنوب عراق و کویت امروزی نیز جزو قلمرو قاجار بود و آن منطقه را عربستان می نامیدند نه خوزستان را.
عربها با همدستی انگلیس عثمانی را از هم پاشاندند و الان هم گوش بفرمان غرب با پولهای باداوردت نفتی آتش بیار جنگ و خونریزی در منطقه هستند . عربها باید دوباره بروند زیر پرچم ترکیه.