Skip to main content

دوستان.... تمام بدبختی های 57

دوستان.... تمام بدبختی های 57
lachin

دوستان.... تمام بدبختی های 57 کشور اسلامی که بیش از یک میلیارد جععیّت با آن همه ذحایر طبیعی زیر زمینی را دارند را در جمله آقای (( امیر بیگلر )) می توان مشاهده کرد. ایشان نوشته اند که ( قرآن کلام خداست و خدا را نمیتوانید و اجازه ندارید تحلیل و گفتارش را برگزینید پس نتیجه هرچه او گفته باید ازنخست تا پایان پیروی کنید.))..
1- طبق نوشته ایشان , قران کلام خداست.. پس خدا تنها با زبان عربی آشناست ..همانطور که در سوره فضیلت آیه 41-43 آمده است که (( قران را با زبان محمد فرستادیم , اگر این کتاب را با زبان « عجم» می فرستادیم , اهل بیت محمد را زیر سوال میبردند )).. پس این کتاب برای مردمانی که عربی زبان مادریشان نیست نیامده است.
2- آقای امیر بیگلو .. این «حق» را چه کسی برای شما اعطا کرده است که مرا از پرسیدن این سوال که آیا خدائی است و یانیست , باز دارید؟ اگر این حق (( پرسش)) را از من می گیرید پس

همانکه بطور صحیح گفته می شود ( خدا یک دیکتاتور کیهانی ) است که در مغز بعضی انسانها رسوب کرده است.
3- یکی از دلایل مهم رشد مغزی و تفکر انسان «« پرسیدن»» است. پرسش باعث حرکت تکاملی فکری انسان است و انسان را از حالت ( رکود - استاتیک) به حالت ( تحرکی- دینامیک) تبدیل می کند..
آقای امیر بیگلو... اطاعت کور کورانه از یک مکتب و یا از یک شخص و یا اسم مجازی همچون (( خدا )) انسان را از رشد باز میدارد . همین 57 کشور مسلمان که در هیچکدام نه دولت دموکراتیکی دارند و نه اقتصاد سالمی دارند و نه پیشرفت صنعتی دارند , نمونه این اطاعت کو کورانه است. بی جهت نیست که در کشور 60 میلیونی انگلستان , تعداد کتاب و نشریات چاپ شده سالیانه به مراتب بیشتر از 57 کشور مسلمان با جمعیّت بیش از یک میلیاردی است...بهترین ها را برایتان آرزومندم..