Skip to main content

کیانوش رشیدی قادی ! دلت را

کیانوش رشیدی قادی ! دلت را
بهمن موحدی(بامدادان)

کیانوش رشیدی قادی ! دلت را به این مثبت ها خوش نکن ؛ این مثبت هایی را که می بینی به این نوشتۀ کینه توزانه و مغرضانه و بی مایه و بی اساس و بیهودۀ تو داده اند به هیچ وجه کار خوانندگان ایران گلوبالی نیست، بلکه کار عناصر ساوامایی حزب اللهی و ساواکی شاه اللهی است که نسبت به پیشوای فقید نهضت ملی ایران دکتر مصدق ، کینه و ضدیت هیستریک دارند.
کیانوش رشیدی قادی ! تو آنقدر نسبت به قهرمانان ملی ایران مثل "شهید دکتر حسین فاطمی" کینه وضدیت داری که خوت هم نمی دانی چه می نویسی و مضحکانه می نویسی : «"حسین فاطمی ، وزیر خارجۀ حکومت فخیمۀ انگلیس در دولت مصدق"» هر ایرانی میهن پرست و آزادیخواهی که این جسارت و اتهام سخیفانۀ تو را نسبت به سردار شهید نهضت ملی ایران دکتر حسین فاطمی بخواند ، از خشم و حیرت ، قلبش به درد می آید. در21 مهرماه 1331 ، دکتر حسین فاطمی ، وزیر امور خارجۀ دولت دکتر مصدق ، پرده از یک توطئه

کودتا برداشت و سه روز بعد ، دکتر فاطمی قطع روابط دیپلوماتیک با انگلیس را به اطلاع مردم ایران رساند. پس دیگر از روی باد هوا به شخصیت های بزرگ اتهام نزن و لجن پراکنی نکن . کیانوش رشیدی قادی ! بالا بروی ، پایین بروی ، به در و دیوار بزنی ، نخواهی توانست چهره تابناک دکتر مصدق را مخدوش نمایی.
دولت ملی دکتر مصدق ، با پشتوانه حمایت مردمی و به خصوص در پرتو قیام ملی 30 تیر 1331 ، دست به سلسله اقداماتی در راستای منافع خلق ایران زد.
از جمله این اقدامات عبارت بود از:
- تصویب قانون اختیارات شش ماهه در مجلس ، اخراج اشرف پهلوی ، خواهر شاه خائن و مادرش از ایران به عنوان توطئه گران حوادث 30 تیر
- ممنوعیت دخالت و مکاتبۀ مستقیم اعضای خانوادۀ سلطنتی و دربار با ادارات دولتی
- تعطیل کردن بانک شاهنشاهی ، از مراکز وابسته به استعمار انگلیس
- منحل کردن دادرسی ارتش که پرونده های سیاسی به آنجا ارسال می شد
- کاهش 20 درصد بهره مالکانه به سود دهقانان
با این اقدامات منافع استعمارگران و امپریالیستها ، درباریان ، فئودال ها و سرمایه دارها، و آخوندها و مرتجعین مذهبی به خطر افتاده بود، آنان چاره را در کودتا جستجو می کردند و در نهایت بر علیه دولت ملی دکتر مصدق کودتا کردند.
کیانوش رشیدی قادی نیز با حمایت از کودتای ننگین 28 مرداد 32، طرفداری خود را از استعمار انگلستان و آخوندهای مرتجع مذهبی ، آشکار می کند.
درود بر روان پاک پیشوای فقید نهضت ملی ایران، مصدق کبیر
درود بر روان پاک شهید دکتر حسین فاطمی ، سردار نهضت ملی ایران
درود بر جنبش پرافتخار چپ ایران
نابود باد تفکرات سلطنت طلبی
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی