Skip to main content

به پان ترک دیرنج مین ائللی

به پان ترک دیرنج مین ائللی
بهمن موحدی(بامدادان)

به پان ترک دیرنج مین ائللی
زمانی که اخیراً در تبریز عده ای به روزنامۀ طرح نو اعتراض کردند و تجمعاتی را ترتیب دادند و مطلب این روزنامه را توهینی به خود تعبیر کردند و در این تجمعات بین نیروی انتظامی رژیم و تجمع کنندگان درگیری بوجود آمد، سازمان مجاهدین خلق ایران، برخورد خشونت آمیز مزدوران انتظامی رژیم با تجمع کنندگان را محکوم کرد و از تجمع کنندگان حمایت نمود و در سایت خود و تلویزیون سیمای آزادی، آن تحرکات را پوشش خبری داد. هرچند که به نظر من این حمایتها و پوشش خبری درست نبود و ارزش حمایت نداشت به این دلیل که این تحرکات سمت و سوی مبارزاتی ندارند و آخوندهای حاکم را هدف قرار نمی دهد و جنبه عشیره ای و قوم پرستانه دارند. در همین تجمعات اخیر عده ای در تبریز حتی یک شعار ضد حکومتی سر داده نشد و فقط شعارهای قوم پرستانه مطرح بود. بنده از حمایت و پوشش خبری مجاهدین از این تحرکات اخیر در تبریز انتقاد

جدی دارم.
اعضاء و کادرهای سازمان مجاهدین خلق ایران ، مسلمان شیعه هستند و دین و مذهب هم مسئله ای شخصی است و این گونه سوگواری ها و سینه زنی ها در ایام ماه محرم ، امری متدوال در بین شیعیان است. البته من هم این سوگواری ها و سینه زنی های مجاهدین در ایام محرم را نمی پسندم و به آن انتقاد جدی دارم که یکی از دلائل آن تنفر بنده از هرگونه دین و مذهبی است.
با اینکه مجاهدین از لحاظ شخصی مسلمان شیعه هستند، ولی به جدایی دین از حکومت اعتقاد دارند و برای تشکیل یک جمهوری لائیک و سوسیال و سکولار دمکرات تلاش می کنند. مجاهدین دیگر از جمهوری دموکراتیک اسلامی، گذر کرده اند .
دیرنج مین ائللی ! مطمئن باش بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی، خلق ایران این بساط تفرقه افکنی و نفرت انگیزی قومی شما را (حرکت ملی آذربایجان جنوبی) را جمع خواهند و اجازه شیطنت و غائله آفرینی به شما نخواهند داد.
حزب اللهی ها و طرفداران جمهوری اسلامی و راسیستهای پان ترک و پان عرب و سلطنت طلبان شاه اللهی، دشمنان و خائنین به میهن و خلق ایران هستند و بعد از سرنگونی رژیم، و برای حفاظت از میهن و خلق ایران ، باید با این سه دسته با شدت و قاطعیت انقلابی برخورد شود.
در ضمن از آنجایی که تو همیشه می خواهی به ایرانیان و گروههای اپوزیسیون چپ و راست ایرانی توهین کنی؛ در پاسخ به تو می گویم که تک تک اعضاء و هواداران حرکت ملی آذربایجان جنوبی و تمام کسانی که می خواهند آذربایجان را از ایران جدا کنند "الوات" می باشند.
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی .