Skip to main content

با تشکر از پویان انصاری عزیز

با تشکر از پویان انصاری عزیز
بهمن موحدی(بامدادان)

با تشکر از پویان انصاری عزیز
درود بر روان پاک سی هزار گل سرخ مجاهد و مارکسیست که در تابستان خونین 67 به فرمان جلاد قرن خمینی خون آشام به شهادت رسیدند.
آخوندها و سران و کارگزاران و مزدوران ریز و درشت بیشرف ، آدمکش ، پست ، دزد ، رذل ، و ضد بشر و ضد ایرانی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی ، بدانند که سیل خشم و انتقام 80 میلیون جمعیت ایران، بارها و بارها خطرناکتر از سیل خروشان خلق در سال 57 خواهد بود.
این مزدوران و آخوندهای جنایتکار و دزد فراموش نکنند که وقتی سیل آمد جلوگیری از آن غیر ممکن است.
از نظر خلق ایران ، این اصلاح طلبان حکومتی و لابی های رژیم و اپوزیسیون نماهای خارج نشین، گناهانشان بخشودنی نیست و روز انتقام در کنار سران رژیم به مجازات خیانت ها و جنایتهای خود خواهند رسید.
بالاخره روز انتقام فرا می رسد و از سران و مزدوران و حامیان داخلی و خارج نشین رژیم جمهوری اسلامی

انتقام سختی گرفته خواهد شد و در یک هماهنگی ملی و مردمی به مجازات خود خواهند رسید و نسل کثیفشان از خاک پاک ایران زمین ، پاک خواهد شد.
این انتقام و مجازات ، شامل حال همه کسانی که به نحوی و روشی از خمینی خون آشام و خامنه ای جلاد حمایت کرده اند، پست و مقامی داشته اند ویا در راه هدف های شوم و جنایتکارانه و غارتگرانۀ این آخوندهای حاکم بر ایران تلاشی داشته، و یا حتی سکوت نمودند؛ خواهد شد
به زودی خلق شریف و قهرمان ایران، سران و مزدوران ریز ودرشت رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی را به سزای جنایتها و غارتگری ها و وطن فروشی ها و خیانتهای خود خواهند رساند.
لعنت و نفرین خلق ایران بر سران رژیم جمهوری اسلامی و حامیان داخلی و خارج نشین آنها.
"ما نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم"
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی