Skip to main content

به عناصر پان ترک ، یوسف

به عناصر پان ترک ، یوسف
بهمن موحدی(بامدادان)

به عناصر پان ترک ، یوسف آذربایجان و آتا زنگانلی
این دوست و همفکر شما دیرنج مین ائللی پان ترک، به اعضای یکی از سازمانهای اپوزیسیون ایرانی ، لقب زشت "الوات" را نسبت داد، بنده نیز به او پاسخ دادم؛ گردانندگان سایت و خوانندگان ایران گلوبال خود می بینند و قضاوت خواهند کرد و اگر منصف باشند، به طور قطع حق را به اینجانب خواهند داد. شما بهتر است به این دوست و همفکر خود دیرنج مین ائللی تذکر بدهید که قدری ادب و نزاکت داشته باشد. این بار اولش نیست ، این فرد ، مرتب و در هر فرصتی به مردم ایران و تمام گروهها و سازمانهای اپوزیسیون چپ و راست ایرانی بدترین و زشت ترین توهینها را می کند و طبیعتاً بنده نیز پاسخ او را می دهم.
شما پان ترکها مطمئن باشید همان هموطنان شریف آذری ما ، اجازه کوچکترین فعالیتی به شما نخواهند داد و شما را از آذربایجان بیرون خواهند کرد.

بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی، اگر شما قصد شیطنت و غائله آفرینی و تشنج را داشته باشید، با ما و هموطنان شریف آذری و رزمندگان کرد طرف خواهید شد.
در ضمن بنده باز هم می گویم که نه عضو مجاهدین هستم و نه کوچکترین رابطه ای با آنها دارم. ولی راه آنها را درست می دانم و مجاهدین را بهترین گزینه برای آینده ایران می دانم.
بنده به عنوان یک سوسیالیست میهن پرست ، پشتیبان سازمان مجاهدین خلق ایران هستم؛ همانطور که مارکسیست دلاور "رفیق شهید شکرالله پاک نژاد" پشتیبان و حامی مجاهدین بود و یا در حال حاضر، مارکسیست و مبارز برجسته "رفیق مهدی سامع" از سازمان چریکهای فدائی خلق ایران ، پشتیبان و حامی مجاهدین است.
البته این را هم باید بگویم که بنده انتقاداتی را به مجاهدین وارد می دانم.
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی