Skip to main content

بر خلاف تبليغات دروغين فرقه

بر خلاف تبليغات دروغين فرقه
Anonymous

بر خلاف تبليغات دروغين فرقه رجوى ، امثال مصطفى محمدى را روش هاى صد انسانى فرقه به اين درجه از دشمنى و نفرت از گروه رجوى وادار كرده است. رجوى هر چه را كه كشته است. دارد درو مىًكند. به اميد روزى كه شاه و شيخ و رجوى ، هر سه در كنار هم ، و در دادگاه تاريخى ملت هاى ايران محاكمه شوند.

شرم آور اينكه ، پسر اين پدر دل سوخته ، إعلام مى كند كه چه بلايي به سرش مى آوردند. اين فيلم به حد كافى گوياست. حالا اگر رژيم آخوندى هم آنرا به نمايش گذاشته است. دست پخت خود فرقه رجوى است.بر خلاف تبليغات دروغين فرقه رجوى ، مصطفى محمدى به خاطر بر خورد هاى غير انسانى تشكيلات جهنمي رجوى با او و بچه هايش دست به اين افشا گرى زده است. قيافه ابريشمچي بد بخت و مال بأخته را ديديد. من هر گاه دست زدن رزيلانه مهدى ابريشمچي را در اين جشن ننگ و نفرت مى بينم. به حال ملت ترك مان قلبم مى گيرد . كه وقتى يك انسان خود را به دشمن مى فروشد. چقدر از درجه انسانيت ساقط مى شود. فيلم به لندازه كافى گوياست. آقاى محمدى بر خلاف فرقه روى كه همه منتقدين و مخالفانش را مزدور خطاب مى كند. با اين فيلم مستند. ثابت كرده است كه هر كسى كه خود را از حلقه به گوشى رجوى خلاص كند.
انسانى است شريف و بر عكس اين فرقه رجوى است كه بر خلاف تمامى موازين انسانى ، اعضا و هواداران را بازيچه هوا و هوس رجوى قرار داده است. اين فرقه در حال كشيدن نفس هاى آخر خود مى باشد. رجوى با تكيه به صدام و عربستان ، و دشمنى با دمكراسي و آزادى ، و ملت ترك ما ، گور تاريخى اش را كنار گور محمدرضا شاه و خمينى كنده است.و نسل جديد رجوى خمينى و محمد رضا پهلوى را به يك چشم مى نگرند....