Skip to main content

با درود به شما جناب بهنام

با درود به شما جناب بهنام
بهمن موحدی(بامدادان)

با درود به شما جناب بهنام چنگائی؛
رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی، "پوپولیسم" را از سلف خود ، رژیم شاه خائن به ارث برده است و جالب آنجاست که این جماعت سلطنت طلب شاه اللهی از نیروهای چپ و ملی ایران ، طلبکار نیز می باشند!
رژیم جمهوری اسلامی از شور مردم به روش های پوپولیستی به منظور تحمیق توده ها سوء استفاده می کند.
فریب علنی توده ها از طریق خرافات ودست گذاشتن بر زخمهای کهنه و نقاط ضعف ملیت و مذهب توده های ایران روش اصلی رژیم برای اداره مردم بوده است. به هنگام رای گیری در انتصابات مضحک خود از طریق این آخوندهای گردن کلفت و مفتخور قم که نام مراجع را یدک می کشند؛ سعی دارند به مذهبیون یاد آور شوند که رای دادن یک امر واجب است و از طریق پخش سرودهای ملی از تلویزیون ریش و پشم خود سعی در شور اندازی در دلهای مردم ملی گرا دارند؛ اینگونه است که متاسفانه در اکثر انتخابات شاهد حضور مردم فریب

خورده هستیم.
بر اساس همین پوپولیسم و دوز وکلک و حقه بازی، امروز هم به مردم اینگونه تلقین شده است که رژیم جمهوری اسلامی سدی محکم در برابر داعش است و برای جلوگیری از حمله داعش باید از رژیم جمهوری اسلامی حمایت کرد!!! غافل از آنکه رژیم خونخوار اسلامی حاکم بر ایران در این 38 سال خود یک داعش و حتی خطرناک تر از داعش برای خلق و میهن بوده است، این آخوندهای حکم بر ایران ابوداعش و پدرخوانده داعش هستند و داعشیان فرزند خلف آخوندهای حاکم بر ایران می باشند.
به جرات می توان گفت پوپولیست تر از این آخوندهای حاکم بر ایران، حکومتی در جهان وجود نداشته است و همانطور که گفته شد این آخوندها پوپولیسم را از سلف خود رژیم سلطنتی پهلوی به ارث بردند.
*پاینده باشی رفیق*
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی