Skip to main content

وقتى كه خود پرويز معتمد إقرار

وقتى كه خود پرويز معتمد إقرار
Anonymous

وقتى كه خود پرويز معتمد إقرار مى كند كه بطور رسمى از رژيم و يا به عبارت روشن تَر از وزارت اطلاعات تقاضاى حقوق معوقه و دوران بازنشيتگى اش را كرده است، بر هر صاحب عقلى روشن مى شود كه او دست همكارى به سوى رژيم دراز كرده است . و باز هم وقتى جريان ملاقات هايش را با مهدى سامع ، عضو شوراى ملى مقاومت رجوى را بر همگان فاش مى كند. به خوبى روشن مى شود كه نيروهاي اطلاعاتى فرقه رجوى و ساواك آخوندى و ساواكى هاى معذول فرا خوانده به خدمت رژيم فاسد فارس آخوندى و همكار سلطنت طلبان ، همه و همه در مواقع ضرورت بأهم دوستانه نشسته و قهوه هم ميل مى كنند. و برأى اجراى أهداف مشترك شان ، عليه ملت هاى ايران دست دوستى و همكارى مى دهند، آنچه را كه پرويز معتمد فاش نمى كند، همين همكارى نيروهاي اطلاعاتى مشترك شاه و شيخ و رجوى است ، كه در اين نشست ها و جلسات قهوه خورى دوستانه و درخواست كمك نماينده رهبرى

از پرويز معتمد برأى كمك به رژيم ؟؟!! باز هم روشن نمى كند كه ابعاد اين درخواست و كمك ها چه بوده است.بطور كلى پرويز معتمد با هشيارى موزيانه ساواكى اش اصلا در پى روشن كردن حقايق اين روابط نيست. بلكه چند هدف روشن را دنبال مى كند.
١- افشا كردن روابط سه جانبه ساواك شاه ، ساواك رژيم، و ساواك رجوى
٢-أهداف اين افشاگرى ؟؟؟
٣-نتايج حاصله؟؟؟
٤- ارزيابي واكنش نيروهاي مختلف در بين ملت هاى هشيار و بيدار ايران ، كه عضو اين سه خط فكرى تشكيلات ساواكى شاه و شيخ و رجوى نيستند.
٥-نتايج حاصله از اين كنش و واكنش ها ، برأى بكار گيرى در إطاق فكر ياران اصلى پرويز معتمد.
لذا به خوبى روشن است كه همكارى تنگاتنگ فكرى و اطلاعاتى در بين همه تشكيلات سياسى وجود دارد. اما برأى عموم افشا نمى شود. نظير همكارى اطلاعاتى رژيم آخوندى حتى با رژيم اسرائيل ، كه شعار دشمنى اش گوش جهان را كَر كرده است.
اما آنچه كه از چشم ها و گوش ها پنهان مانده است ، همكارى اين سه نيروى اطلاعاتى به ظاهر ضد هم و در باطن داراى أهداف مشترك عليه ملت هاى آزادى خواه در ايران خصوصا ملت ترك بيدار شده آزربايجان جنوبى است ، كه بيش از ٩٠ سال است در اشغال رژيم هاى شاه و شيخ هستى و زبان و فرهنگ شان در خطر نابودى قرار دارد.
ملت ترك ما و سازمان هاى فعال سياسى آن ، به هيچ عنوان وارد اين جنگ زرگرى بين نژاد پرستان انحصار طلب فارس نخواهند شد. و راه رهائى ملت خود را در همكارى با ديگر ملت هاى ايران ، كه در زير يوغ اين سه جريان مذكور نيستند ادامه خواهد داد.