Skip to main content

به عنصر پانترک ، آتازنگانلی

به عنصر پانترک ، آتازنگانلی
بهمن موحدی(بامدادان)

به عنصر پانترک ، آتازنگانلی
چرا اینقدر توهم توطئه داری؟! خیلی هم بد دهن و هتاک هستی، اخلاق هم چیزخوبی است که متاسفانه بعضی ها ذره ای از آنرا در وجود خود ندارند. تو مرتب بی اخلاقی و شانتاژو ترور شخصیت و تخریب و مغالطه و سفسطه می کنی؛ با شما به هیچ وجه نمی شود یک دیالوگ منطقی را برقرار نمود وبحث کرد.
برای بار هزارم می گویم که بنده نه عضو مجاهدین هستم و نه کوچکترین رابطه ای با آنها دارم، نمایندۀ مجاهدین در سایت ایران گلوبال هم نیستم. بنده یک سوسیالیست میهن پرست هستم که راه مجاهدین را درست می دانم و آنها را برای آینده ایران مناسب می دانم. از همان آغاز تشکیل سازمان مجاهدین تا به امروز بسیاری از مارکسیستها و سوسیالیستها از مجاهدین هواداری کرده و می کنند و مجاهدین را بهترین گزینه برای گرفتن قدرت سیاسی در ایران می دانند که به طور نمونه میتوان از رفیق شهید شکرالله پاک نژاد نام برد و در حال حاضر

از رفیق مهدی سامع می شود نام برد.
در ضمن بنده به هیچ وجه در مورد مسائل قومیتی در ایران با مجاهدین توافق نظری ندارم و با آنها تضاد دارم، مجاهدین اقوام ایرانی را ملیت می خوانند و بنده به شدت مخالف ملیت نامیدن اقوام ایرانی هستم و طبیعی هم است که اگر یکی از اعضای مجاهدین نظرات بنده را درمورد مسائل قومیتی در ایران بخواند ، نظرات بنده را رد کند و قبول نداشته باشد. مجاهدین از اجتماعات اخیر در تبریز به دلیل اعتراض به مطلب روزنامه طرح نو ، تمام قد حمایت نمودند و آن اعتراضات را پوشش کامل خبری دادند و روزنامۀ طرح نو را روزنامه ای حکومتی دانسته و برخورد پلیس رژیم با تجمع کنندگان را به شدت محکوم کردند. ولی بنده اعتراضات اخیر در تبریز را ارتجاعی و قوم پرستانه می دانم که هیچ گونه سمت وسوی مبارزاتی نداشت و آخوندهای حاکم را هدف قرار نمی داد و فقط شعارهای عشیره ای و قوم پرستانه مطرح بود و حتی یک شعار ضدحکومتی سرداده نشد! وانتقاد جدی نسبت به مجاهدین دارم که آن اعتراضات ارتجاعی و قوم پرستانه را در تبریزپوشش خبری دادند و از آن تجمعات بیهوده حمایت کردند، حمایت و پوشش خبری مجاهدین از تجمع پان ترکهای تجزیه طلب در تبریز ، عملی بسیار ناشایست بود.
در ضمن تو در نوشته های خود علیه مجاهدین از ادبیات آخوندها استفاده می کنی ، مثل "فرقه رجوی " منافقین" و... که اگر مقررات ایران گلوبال اجازه می داد می گفتم که چه اهدافی داری و به کجا وابسته هستی.
و این لقب "سازمان مجاهدین خلق فارس رجوی " که به مجاهدین می دهی خیلی مسخره و مضحکانه است، بسیاری از اعضاء و کادرهای بالایی و همچنین بسیاری از هواداران مجاهدین از هموطنان شریف آذری می باشند.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
پیروز باد خلق قهرمان ایران