Skip to main content

در ایران بعضی از هموطنان شریف

در ایران بعضی از هموطنان شریف
بهمن موحدی(بامدادان)

در ایران بعضی از هموطنان شریف آذری ما به اشتباه فکر می کنند که ترک هستند! فقط به خاطر اینکه زبانشان شباهت دارد با زبان ترکی ولی چنین نیست. دانشمندان ایران شناس ، در بازگویی ریشه تاریخی زبان دیرین مردم آذربایجان، باور دارند که زبان باستانی آذری بازمانده و دگرگون شده زبان مادها است و ریشه آریایی دارد که تاریخ دانان و جغرافی نویسان اسلامی آن را فارسی «ایرانی» ، فهلوی و آذری خوانده اند. بله ، زبان فعلی آذری های ایران به زبان مادها شبیه است ؛ ولی به مرور زمان خلوص خود را از دست داده و دلیل آن هم حکومت های ترکان مهاجم و مهاجر بوده است.
همانطور که همه می دانند "مادها" جزء اولین قبایل آریایی بود که در ایران حکومت می کرد و آنها آذربایجان را برای سکونت و حکمرانی برگزیده بودند و اکثریت فعلی آذربایجانی های ایران از مادهای آریایی می باشند. هموطنان شریف آذربایجانی ما به هیچ وجه ترک نمی باشند بلکه آذری

ایرانی می باشند که زبانشان شبه ترکی شده است.
این راسیستهای متعصب و بی منطق پان ترک بدانند که اگر بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی، در آذربایجان قصد شیطنت و اخلالگری و غائله آفرینی و تشنج را داشته باشند ، با مشت آهنین مواجه خواهند شد و همان هموطنان شریف آذری ما حقشان را کف دستشان خواهند گذاشت و آنها را از آذربایجان بیرون خواهند کرد، در ضمن قوای نظامی ایران و رزمندگان کرد نیز آماده ادب کردن پان ترکهای اخلالگر در مقطع بعد از سرنگونی آخوندها هستند.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
نابود باد تفکرات پان ترکیستی و پان عربیستی
درود بر هموطنان شریف آذری