Skip to main content

بر خلاف نظر جناب آقای کیانوش

بر خلاف نظر جناب آقای کیانوش
بهمن موحدی(بامدادان)

بر خلاف نظر جناب آقای کیانوش توکلی که می گویند "باند به اصطلاح اصلاح طلب رژیم ایران می تواند در ایزوله سازی اسلام گرایی از نوع خامنه ای و داعش به عنوان آلترناتیو عمل نمایند"؛ به هیچ وجه اینچنین نیست، مثلا در دوران آخوند شیاد خاتمی، چه تغییری در سیاست صدور فرقه گرایی شیعی و ترویج بنیاد گرایی و اسلام گرایی و تروریزم اسلامی رژیم جمهوری اسلامی در منطقه و جهان به وجود آمد؟! هیچ! تمام باندهای درون رژیم از اصولگرا و اصلاح طلب و میانه رو ، بر سر صدور تروریزم اسلامی و اسلام گرایی و فرقه گرایی در منطقه و جهان ، اتفاق نظر دارند. طی 38 سال گذشته ثابت شده است که در این رژیم هیچ فرقی میان باندهای اصلاح طلب و اصولگرا و میانه رو وجود ندارد. سفارت و کنسولگری عربستان در ایران در زمان آخوند بنفش حسن روحانی که منسوب به جریان میانه رو واصلاح طلب رژیم است به آتش کشیده شد.
"داعش" نیز فرزند خلف آخوندهای حاکم

بر ایران است و آخوندهای حاکم بر ایران "ابوداعش" و "پدرخواندۀ" داعش می باشند.
رژیم جمهوری اسلامی به جنگها و اختلافات فرقه یی در منطقۀ خاور میانه دامن می زند. استراتژی بی ثبات سازی رژیم جمهوری اسلامی در خاور میانه حاکم است و این رژیم قصد تسلط بر منطقه خاورمیانه را دارد.
*******
این ائتلاف جدید آخوندهای ضدبشر حاکم بر ایران و حکومت سرکوبگر و پان ترک و نژاد پرست ترکیه، برای سرکوب خلق کرد می باشد که محکوم به شکست است. به چه علت کشور مستقل "کردستان" نباید تشکیل گردد؟! مگرکردها چه گناهی کرده اند که حق تشکیل کشور مستقل خود را ندارند؟! همانطور که اعراب و فارسها و ترکها و ارمنی ها و... کشور و دولت مستقل خود را دارند؛ کردها نیز همین حق را دارا می باشند. خلقهای کرد ترکیه و سوریه و عراق، باید از چنگ حکومتهای جنایتکار و فاسد ترکیه و سوریه و عراق رهایی پیدا کرده و اعلام استقلال کرده و متحد شوند. بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی به دست خلق ایران، و زمانی که عناصر مزدور تجزیه طلب پان ترک و پان عرب سرکوب و خنثی شدند و شرایط از هر جهت آماده بود، در کردستان ایران رفراندوم حق تعیین سرنوشت برگزار خواهد شد و خلق کرد ایران با رای خود، ماندن و یا جدا شدن خود از ایران را اعلان خواهند کرد. اگر رای به جدایی دادند که این جدایی صورت می گیرد و اگر رای به ماندن در ایران دادند به آنها حق خود مختاری اعطاء خواهد شد.
زنده باد خلق کرد