Skip to main content

به جناب آقای کیانوش توکلی

به جناب آقای کیانوش توکلی
بهمن موحدی(بامدادان)

به جناب آقای کیانوش توکلی گرامی؛
قبل از اینکه پاسخ شما را بدهم، می خواهم دوباره تاکید کنم که بنده به ضرورت برگزاری رفراندوم حق تعیین سرنوشت برای خلق کرد ایران، اعتقاد دارم.
باید این واقعیت را گفت که خلقهای کرد ترکیه و سوریه و عراق ، شرایط بهتری را برای استقلال و اتحاد، نسبت به خلق کرد ایران دارند. مسائل اتنیکی در ترکیه و سوریه و عراق مانند ایران پیچیده نیست؛ ولی در ایران مسائل اتنیکی پیچیده است و ما مشکل داریم و با عناصر مزدور تجزیه طلب پان ترک و پان عرب مواجه هستیم، البته جای نگرانی نیست و ما می توانیم عناصر پان ترک و پان عرب را خنثی کنیم و به طور قطع از پس آنها بر خواهیم آمد. اگر خلق کرد ایران خودشان نخواستند که از ایران جدا بشوند و یا به هر دلیلی نتوانستند استقلال خود را از ایران اعلان کنند، اما مطمئن باشند و این را بدانند که به طور قطع به آنها حق خودمختاری داده خواهد شد.

با روشها و تاکتیکهای سرکوبگرانۀ خمینی و صدام حسینی وسران دولت ترکیه و کشتار و بمباران و موشک باران نمی شود خلق کرد ایران را وادار کرد که از ایران جدا نشوند.
اگر واقعا کردهای ایران، یکدل و یک صدا خواهان جدایی از ایران باشند، باید به اراده و خواسته آنها احترام گذاشت و موافقت کرد.
در ضمن مبارزه مسلحانه حزب دمکرات کردستان ایران و دیگر گروهها و سازمانهای رزمندۀ کرد، به طور قطع در زمان خود به نفع جنبشهای ضد رژیم خواهد بود و باعث دلگرمی خلق ایران خواهد شد و سرنگونی آخوندها را تسریع خواهد کرد.
جناب آقای توکلی گرامی؛ حمایت دولت عربستان سعودی از سازمان مجاهدین خلق ایران و حزب دمکرات کردستان ایران ، تا جایی که به استقلال و یکپارچگی ایران خدشعه ای وارد نکند، هیچ گونه اشکال و موردی ندارد و ما مردم ایران از حمایت دولت عربستان از مبارزین ایرانی ، کمال تشکر را داریم. ما مردم ایران برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی با شیطان نیز متحد خواهیم شد، عربستان که جای خود را دارد.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***