Skip to main content

با اینکه بر مسائل قومیتی در

با اینکه بر مسائل قومیتی در
بهمن موحدی(بامدادان)

با اینکه بر مسائل قومیتی در ایران، با آقای حسن جداری اختلاف نظرجدی دارم؛ اما باید بگویم که این مقالۀ ایشان(رژیم جمهوری اسلامی، رژیم دزدان کاخ نشین!) فوق العاده بود و بنده از خواندن این مقاله بسیار استفاده کردم. ای کاش آقای حسن جداری همیشه مقاله هایی از این دست بنویسند و از نوشتن مطالبی که تفرقه افکنی قومی را در بین خلق ایران ترویج می کند و باعث می شود که قند در دل مزدوران پان ترک و پان عرب آب شود ، خود داری کنند. ما ساکنین ایران از فارس و آذری و کرد و لر و عرب خوزستانی و گیلک و بلوچ و.... باید دست در دست همدیگر و یکدل و یکصدا با رژیم خونخوار اسلامی ، پیکار کنیم و ایران آباد و آزاد فردا را بسازیم.
************
همانطور که آقای حسن جداری گفتند میوه چینان انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران، سرمایه داران و تجار دزد و غارتگر، آخوندهای شیاد و فریبکار و دیگر مفت خوران زالو صفت بودند.

همانگونه که میوه چینان انقلاب مشروطه نیز، همین آخوندهای مفتخور و ریاکار و بورژوازی تجاری، و تاجران وسرمایه داران و امثال مستوفی الممالک ها و سپهدار تنکابنی ها بودند که انقلاب مشروطه را به انحراف کشاند و سردار ملی ایران و مجاهد بزرگ، "ستارخان" را از میان برداشتند و به شهادت رساندند. در واقع شبکه مافیایی و قدرتمند آخوندها، همیشه یار ویاورو پشتیبان تاجران و سرمایه داران انگل و بورژوازی تجاری بودند و همیشه در پی فرصتی برای بدست گرفتن قدرت بودند که متاسفانه در جریان انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران در سال 57 و سرنگونی رژیم شاه خائن با کمک و پشتیبانی امپریالیستهای غربی موفق شدند رهبری انقلاب ضدسلطنتی خلق را مصادره کنند و انقلاب خلق ایران را "ملاخور" کنند و به انحراف بکشانند و رژیم ننگین و مافیایی خود را به رهبری دیو جماران خمینی خون آشام ، بنیان نهند.
در طی این 38 سالی که از عمر ننگین رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی می گذرد؛ حتی یک روز هم آب راحتی از گلوی طبقۀ کارگر و توده های زحمتکش و پا برهنۀ ایران پایین نرفته است. تا زمانی که این رژیم مدافع سرمایه داری بر ایران حکم می راند وضع به همین گونه ادامه خواهد یافت. هر زمان طبقه کارگر ایران در مقابل شرایط استثمار کارفرمایان که همگی این کارفرمایان وابسته به رژیم هستند، دست به مبارزه می زنند، رژیم جمهوری اسلامی به حمایت از سرمایه داران انگل بر می خیزد و کارگران را سرکوب می کند. رژیم جمهوری اسلامی، حافظ سیستم سرمایه داری وابسته در ایران بوده و همیشه بر علیه منافع توده های تحت سلطه و کارگران رنجدیده عمل می کند. ضروری است کارگران و توده های زحمتکش ایران متحد شوند و به مبارزه برخیزند، در غیر این صورت استبداد و ستمگری و استثمار و فقر و فاقه گریبان کارگران و توده های زحمت کش ایران را ، یک لحظه هم رها نخواهند ساخت.
رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی، عامل اصلی ادبار و فلاکت کارگران و توده های زحمت کش و پا برهنۀ ایران است، لذا کارگران و تودۀ مردم ایران باید با قیام قهر آمیز و مسلحانه، رژیم سرمایه داری و جنایتکار جمهوری اسلامی را از قدرت به زیر بکشند.
تنها با یک انقلاب اجتماعی و قهرآمیز و مسلحانه که طبقۀ کارگر رهبر آن باشد می شود رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی را سرنگون ساخت و خلق در زنجیر ایران را آزاد نمود.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***