Skip to main content

به طور قطع در ایران آزاد فردا

به طور قطع در ایران آزاد فردا
بهمن موحدی(بامدادان)

به طور قطع در ایران آزاد فردا و زمانی که رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی سرنگون شود؛حق چاپ کتاب به زبان مادری و تدریس و آموختن به زبان مادری در مدارس و دانشگاهها ، به هموطنان شریف آذری ، کرد ، بلوچ ، ترکمن و عرب خوزستانی ، داده خواهد شد. البته در کنار زبان ملی و رسمی ایران که همانا زبان پارسی باشد. در دوران دولت خودمختار مرحوم پیشه وری و فرقه دمکرات در آذربایجان، زبان آذری در کنار زبان فارسی در مدارس آذربایجان تدریس می شد.
و اما این فردی که این مطلب بالا را نوشته است، به هیچ وجه دغدغۀ تحصیل به زبان مادری برای هموطنان شریف آذری ما را ندارد، نگارندۀ این مطلب ، یک نژادپرست پان ترک ضد ایرانی می باشد که دشمن ایران و خلق ایرانی است و وابسته به اردوغان دیکتاتورآدمکش و الهام علی اف فاسد و مستبد می باشد. این نژادپرستان پان ترک بی منطق و متعصب ضد ایرانی از روی حسادت و ضدیت و کینه

همیشه وقتی می خواهند به کشور ایران اشاره کنند ، مضحکانه می گویند : "کشورجعلی ایران" و یا "جغرافیای موسوم به ایران" ؛ عجب!!! چرا این افراد بی منطق و متعصب و مغرض به کشور ترکیه که هنوز 100 هم نشده که شکل گرفته و واقعاً هم جعلی می باشد، "کشور جعلی ترکیه" و "یا جغرافیای موسوم به ترکیه" نمی گویند؟! اسناد و حقایق تاریخی ثابت کرده است که جغرافیای موسوم به ترکیه ، سرزمین و سکونتگاه اصلی ارمنی ها و کردها می باشد و جغرافیای موسوم به ترکیه متعلق به صاحبان اصلی خود یعنی ارمنی ها و کردها می باشد؛ آسوری ها و یونانی ها نیز در جغرافیای موسوم به ترکیه حق آب وگل دارند.
اما سرآغاز تمدن میهن ما ایران، تا پانزده هزار سال پیش باز می گردد. تمدن ایران از تمدن مصر نیز قدیمی تر است. ایرانیان بی گمان نخستین آموزگاران جهان بوده اند و آنچه مردمان دیگر دارند از ایرانیان آموخته اند.
نام بومی میهن ما در پیش از اسلام نیز- ایران ، اران ، یا ایرانشهر بود. البته از 600 سال پیش از میلاد تا سال 1314(1935) در عرصۀ جهانی بانام «"پرشیا"» شناخته می شد، پرشیا برابر با نام ایران می باشد.
تجزیه طلبان نژاد پرست مزدور پانترک، در نزد ملت بزرگ ایران ، مطرود و منفور می باشند. این جماعت پان ترک درکینه و ضدیت با فرهنگ و تمدن ایران و خلق ایرانی، با آخوندهای ضدبشرو ضد ایرانی حاکم بر ایران، هم رای و هم عقیده هستند و در این زمینه با آخوندهای ضدبشر متحد می باشند.
تجزیه طلبان پان ترک اگر بخواهند در برهۀ پس از سرنگونی آخوندها، در آذربایجان شیطنت کنند و تشنج ایجاد کنندو قصد غائله آفرینی داشته باشند، این را بدانند که با مشت آهنین ملت بزرگ ایران مواجه خواهند شد. ایرانیان برای حفظ آذربایجان و خنثی نمودن تحرکات پان ترکها، لحظه ای از استفاده از قوای نظامی تردید نخواهند کرد و همراه با رزمندگان کرد ، پان ترکها را ادب خواهند کرد. البته کار به آنجا ها نخواهد کشید، همان هموطنان شریف آذری ما، حق این تجزیه طلبان پان ترک را کف دستشان خواهند گذاشت و آنها را از آذربایجان بیرون خواهند کرد.
مردم ایران از تمامی اقوام متشکلۀ آن ، زبان ملی فارسی را نه از سر اجبار بلکه از سر عشق و علاقه به تمامیت ارضی ایران و وحدت و وفاق آن برگزیدند. همانگونه که مبارز کمونیست بزرگ و دلاور و نویسنده و هنرمند برجستۀ آذربایجانی ، "زنده یاد دکتر غلامحسین ساعدی تبریزی" عاشقانه می گفت:
«"زبان فارسی ، ستون فقرات ملت بزرگ ایران است. من می خواهم بارش بیاورم؛ هرچه که از بین برود، این زبان باید بماند."»
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
نابود باد تفکرات تجزیه طلبانۀ پان ترکیستی
***درود بر هموطنان شریف آذری***
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***