Skip to main content

منم با بک خرم دین از

منم با بک خرم دین از
Anonymous

منم با بک خرم دین از آذربایجان : خد مت نیرو های ارزشی جمهوری جهل و جنون اسلامی "پان ترکها " اینقدر مظلوم نمایی نکنید و اشک تمساح نریزید .آخه چرا این .... بی هویت بی رگ وریشه فرق هویچ یا توت فرنگی رو نمی دانند به خیار میگن موز به موز میگن هویچ . زبان پارسی زبان دیوانی است با اصالت و حدود بیش از ۳۰۰ ملیون با هم ارتباط کلامی دارند فقط ۱۲۰ملیونش تو پاکستان حالا برو ببین به کجا میرسید حسا ب کن ایران ,افغانستان ,تاجیکستان و و . در ثانی کمی فکر کنید ای جماعت وطن فروش ترک .همانطورکه از نامش پیداست زبان مادری " آنا دیلیی" دولت دیلیی که نیست. مادر با ید این زبان را به کودک نو نهال خود بی آموزد نه دولت .دولت خودش برای هماهنگی باید دنبال زبان ملی باشد مشاالله دولت ترک معاب جمهوری جهل جنون اسلامی که خود شاهدیم اولویت هایش چیست با توسط ایادی اش ترک و هولیگانها ی ترک و بمیان انداختن مزخرفاتی چون

هولیگانها ی ترک و بمیان انداختن مزخرفاتی چون زبان مادری و و و به طوله عمر جمهوری جهل و جنون می افزایند . ما که غربت نشین هستیم و همه مان دارای فرزند هستیم و بچه هایمان هم زبان مادری را در خانه یاد میگیرند و در مهد کودک و دبستان ها هم همفتگی کلاس زبان مادری دارند تا دانشگاه که خودش امتیاز داره اما زبان ملی از اول تا آخر سر جایش هست . همانطور که من زبان مادری ام را از مادر ,مادر بزر گ هایم و پدر و در بزر گ هایم به من آموختند خوبی آنهم اینست بدونه هیچ تداخل و یا لهجه صحبت میکنم و این تجربه در فرزندانم هم مشهود است که هر چهار زبان را بدونه لهجه تکلم میکنند . جای تاسف است که همین تی بی تی ها "ترک ب ی ل م ز تبریز "نه ترکی را میتوانند صحبت کنند و پارسی هم جای خود دارد همه را باهم قاطی میکند انگلیسی را هم با لهجه منحوس ترکی بلغور می کنند .ای وطن فروشان ترک مهاجم به سر زمین ایران ما آذربایجانیان نمی گذاریم ایران هندوستان بشه اینجا ایران است. نه راه باز است و جاده دراز. برید ترکستان که روسیه برایتان فراهم کرده به عبارتی زادگاهتان انقدر بنویسید اسب اسب آت آت تا ملکه ذهنتان شود.ترکان فرق میان اقوام و ملت را نمی دانید ترکی را هم چپ هفتلگی تکلم می کنید از جان ما چه می خوا هید .خدایا ببین به گیر کیا افتادیم .
پاینده و جاوید باش ای ایران از خشکسالی و دشمن و از دروغ در امان باش . کورش کبیر بنیان گزار اولین دولت مدون جهان هم که در مورد ترکان اخطار داده است که در گوش هر ایرانی با ید زنگ بزند.