Skip to main content

خامنه ای جنایتکار ، با وقاحت

خامنه ای جنایتکار ، با وقاحت
بهمن موحدی(بامدادان)

خامنه ای جنایتکار ، با وقاحت و بی شرمی همیشگی، رژیم نحس جمهوری اسلامی را مستقل و غیر وابسته می داند! اما کیست که نداند در برهۀ انقلاب ضد سلطنتی خلق در سال 57 این امپریالیستهای غربی به سردگی امپریالیسم آمریکا بودند که خمینی خون آشام را بر موج انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران سوار کردند و باعث شدند خمینی خون آشام رهبری انقلاب ضدسلطنتی را مصادره کند و انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران به انحراف کشیده بشود. رژیم جمهوری اسلامی در دهۀ اول حیات ننگین خود کاملا در راستای اهداف امپریالیستهای غربی و جهانخواران بین المللی و رژیم اسرائیل حرکت می کرد که جنگ ضد ملی و امپریالیستی و ضد میهنی ایران و عراق ، نمونه بارز آن می باشد که کاملاً در جهت تامین منافع امپریالیستهای غربی و رژیم اسرائیل بود. اما با پایان یافتن جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، رژیم جمهوری اسلامی ، ارباب خود را تغییر داد و غلام حلقه به گوش دولت

روسیه شد و از نوکری کردن برای امپریالیستهای غربی دست کشید و به نوکری روسیه مفتخر شد.
باری ، خامنه ای جنایتکار و همۀ رژیم آدمخوارش، نوکری و مزدوری برای روسیه را از دو دهۀ پیش تا کنون پذیرفته اند.
انگار تاریخ دوباره تکرار شده است، نوکری و مزدوری خامنه ای جنایتکار برای روسیه، یاد آور نوکری محمدعلی شاه قاجار و شیخ فضل الله نوری برای روسیه تزاری است.
البته این راهم باید بگویم که وابستگی فعلی رژیم جمهوری اسلامی به روسیه هیچ ارتباطی به شوروی سابق ندارد و این وابستگی فعلی، ریشه در دوران اتحاد شوروی ندارد. یکی از مزدوران نفوذی وزارت اطلاعات در خارج از کشور، کتاب مزخرف و خنده داری به نام "رفیق آیت الله" را منتشر کرده است؛ قصد وزارت اطلاعات از انتشار چنین کتابی این است که نقش امپریالیستهای غربی را در به قدرت رساندن خمینی خون آشام لاپوشونی کنند و اینطور وانمود کنند که اتحاد شوروی ، رژیم جمهوری اسلامی را به قدرت رساند!!!!
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***