Skip to main content

شهید ستار بهشتی، کارگر وبلاگ

شهید ستار بهشتی، کارگر وبلاگ
بهمن موحدی(بامدادان)

شهید ستار بهشتی، کارگر وبلاگ نویس زحمت کشی از رباط کریم بود که ظلم و استبداد، تبعیض و نابرابری، خودکامگی و سرکوب را بر نمی تابید. او بیدار بود، او می خواست با صدای بلند فریاد بکشد و اعتراض کند، اما شدت خفقان و سرکوب به حدی بود که راهی جز نوشتن در وبلاگ و فعالیت در شبکه های اجتماعی نداشت. وجود ستار مملوء از درد و رنج بود. درد ایران، درد وطن، درد نیازمندان و پا برهنگان ، درد زندانیان سیاسی ، درد عدم اتحاد ! او سکوت نکرد، او خاموش ننشست، او بی تفاوت نبود، او فریاد کشید، اعتراض کرد ، با نوشته های خود به جنگ بی تفاوتی رفت، تلاش کرد آگاهب ببخشد، روشن کند ، تا شاید وجدانهای خفته را بیدار کند و به امید آنکه بپاخیزاند! اما ولی فقیه وقیح را تحمل انتقادها و اعتراض های او نبود، تحمل اندیشۀ او نبود، تحمل صدای ستمدیدۀ او نبود! به ویژه به خاطر اینکه او از طبقۀ محروم جامعۀ ایران بود. به خاطر اینکه اعتراض

او و نوشته های درد آلود او از جنسی ملموس تر بود. وحشتی که خامنه ای جنایتکار از طبقه محروم و کارگر و زحمتکش و پابرهنۀ ایران دارد از دیگر طبقات ندارد. لذا خامنه ای جنایتکار، مزدوران وحشی خود را به سراغ او فرستاد و ستار را به بند کشیدند ودر سیاه چاله ای به تاریکی رذالت آنچنان شکنجه اش کردند که در نهایت ستار به شهادت رسید.
ستارجان راحت را ادامه خواهیم داد، ستارجان تو نمردی، توزنده ای، توبیداری ، تو در قلب همۀ مردم ایران جا داری....
به زودی با یک انقلاب اجتماعی قهر آمیز و مسلحانه به رهبری طبقه کارگر ایران و توده های زحمت کش و پابرهنه، رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی سرنگون خواهد شد و خلق در زنجیر ایران آزاد خواهد شد.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***