Skip to main content

فاجعۀ بی آبی و دیگر مصیبت های

فاجعۀ بی آبی و دیگر مصیبت های
بهمن موحدی(بامدادان)

فاجعۀ بی آبی و دیگر مصیبت های زیست محیطی در ایران، نتیجه عملکرد های ضد ملی و چپاولگرانۀ آخوندها و سپاه پاسداران ضدخلقی است.
بیش از 550 سد در ایران وجود دارد که بیش از 500 سد در دوران رژیم جمهوری اسلامی بدون ارزیابی فنی و به طور عمده توسط سپاه پاسداران ضدخلقی و 300 شرکت وابسته به آن ساخته شده است و از منابع عمده غارت وچپاول سردمداران رژیم است.
این سدها درصد بسیار کمی از اراضی کشاورزی را آبیاری می کند و درصد بسیار کمتری از برق کشور را تامین می کند اما در عوض باعث شده اکثر رودخانه ها و دریاچه ها خشک شوند ، بسیاری از زمینهای کشاورزی اطراف رودخانه ها نابود و بخش زیادی از روستاییان بی خانمان و ناگزیز روانۀ حاشیۀ شهرها شوند.
اولین قدم برای غلبه بر بحران های بی آبی ، نابودی جنگلها ، آلودگی هوا و خشک شدن رودخانه ها و دریاچه ها؛ سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی و استقرار دمکراسی و

حاکمیت مردم است. تا این رژیم بر سرکار است به سیاستهای مخرب خود ادامه می دهد و فاجعۀ بی آبی و دیگر مصیبتهای زیست محیطی، فراگیر و عمیقتر می شود. بعد از سرنگونی رژیم می شود بر این بحران ها غلبه پیدا کرد، با صرف هزینه برای حفظ و نگهداری منابع آب و خاک و جنگلها، این مشکلات حل خواهد شد.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***