Skip to main content

واقعاً قلب انسان از دیدن چهره

واقعاً قلب انسان از دیدن چهره
بهمن موحدی(بامدادان)

واقعاً قلب انسان از دیدن چهره های مظلوم و درد کشیدۀ این کارگران زحمتکش به درد می آید.
آهای آخوندها و پاسداران دزد و درنده خو! مگر این کارگران رنج کشیده، جز حقوق عقب افتادۀ خود ، چه خواسته ای دارند؟!
چطور میتوانید به مدیران انگل و مفتخور و بی خاصیت خود صدها میلیون تومان پاداش بدهید، اما نمی توانید حقوق ناچیز این کارگران شریف و زحمتکش را به موقع پرداخت کنید؟! ننگ و نفرین خلق ایران به شما آخوندها و پاسداران آدمکش ودزد.
رژیم ضدکارگری جمهوری اسلامی، به تنها مسئله ای که توجه نمی کند تامین حقوق کارگران و زحمتکشان است. اولویت علی الاطلاق بودجه، حفظ نظام ننگین شان است و همچنین پیشبرد سرکوب و صدور تروریسم و ارتجاع و بنیاد گرایی و پرکردن جیب های گشاد آخوندها و پاسداران خونخوار و خانواده ها و وابستگان آنهاست.
به رغم سرکوب وحشیانه و سیستماتیک کارگران و زحمتکشان، کارگران ایران دست از اعتراض ، تحصن و

تجمع برنداشته اند و از هر فرصتی برای استیفای حقوق خود استفاده کرده اند. آنها علیه کمبود حقوق و دستمزد و عدم پرداخت به موقع حقوق ناچیز خود و اخراج و عدم امنیت شغلی و چپاول و غارت کارگران تحت عنوان خصوصی سازی توسط ایادی رژیم به اعتراض برخاسته اند.
همبستگی و اتحاد عملِ تمام کارگران و زحمتکشان و قشرهای محروم و پابرهنۀ ایران در مقابل چپاولگران و نیروهای سرکوبگر بسیار ضروری است.
احقاق حقوق کارگران رنج کشیده ایران ، تنها با سرنگونی رژیم ضد کارگری جمهوری اسلامی امکان پذیر است.
تنها با یک انقلاب اجتماعی قهر آمیز و مسلحانه به رهبری طبقۀ کارگر ، رژیم جمهوری اسلامی سرنگون می شود و خلق در زنجیر ایران آزاد می شود.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***