Skip to main content

کیانوش رشیدی قادی چون جوابی

کیانوش رشیدی قادی چون جوابی
بهمن موحدی(بامدادان)

کیانوش رشیدی قادی چون جوابی ندارد که بدهد بیهوده بهانه می آورد و به اسم مستعار خوانندگان این تارنما بند کرده است. یکی نیست به این سلطنت طلب بگوید که مگر همۀ خوانندگان ایران گلوبال در خارج از کشور هستند تا بتوانند با اسم حقیقی خود نظر بدهند! بسیاری از خوانندگان این تارنما در داخل ایران هستند و نمی توانند با اسم حقیقی خود نظر بدهند و سلطنت طلبی مثل کیانوش رشیدی قادی این موضوع را درک نمی کند و آنرا بهانه ای کرده است برای پاسخ ندادن.
کیانوش رشیدی بداند خلق ایران احتیاج به قیم و آقا بالا سر و پادشاه ندارد، ما احتیاج به شاه و شاهزاده نداریم. من نمی دانم این سلطنت طلبان با چه جرئتی از بازگشت دوبارۀ استبداد سلطنتی در ایران سخن می گویند. چه کسی به اینان اجازه داده است که این رضا پهلوی را به عنوان پادشاه آینده ایران معرفی کنند. خلق ایران در انقلاب ضد سلطنتی سال 57 برای همیشه به سیستم حکومتی

پادشاهی در ایران پایان داد و خاندان سلطنتی پهلوی را برای همیشه از ایران اخراج کرد. در ضمن این پادشاهی خواهی دروغی بیش نیست و سرانجام به استبداد سلطنتی می انجامد. کسانی مثل این کیانوش رشیدی قادی در ظاهر تن به سیستم پادشاهی مشروطه و یا پادشاهی پارلمانی داده اند اما در باطن یک سلطنت طلب تمام عیار می باشند. خلق ایران بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی، جمهوری جدید ایران را بر پایۀ لائیسیته و سکولار دمکراسی و سوسیالیسم ، بنیان می دهد و به سلطنت طلبان و به پادشاهی خواهان مشروطه طلب و پادشاهی خواهان پارلمانی و یا هر اسم دیگری که دارند اجازه کوچکترین فعالیتی نمی دهند. رضا پهلوی هیچ جایگاهی در آینده ایران ندارد و هیچ شانسی برای کسب قدرت سیاسی چه به عنوان پادشاه و چه به عنوان رئیس جمهور ندارد.
سلطنت طلبان مانند این پان ترکیستهای تجزیه طلب ، خاری در چشم اپوزیسیون هستند و مزاحم مبارزین می باشند و رژیم جمهوری اسلامی در راستای منافع خود از سلطنت طلبها و پان ترکها استفاده می کند و از آنها برای ایجاد تفرقه و به انحراف کشاندن مبارزات خلق ایران بهره می جویند.
سلطنت طلبها هنوز بعد از 38 سال نتوانسته اند دسته گلی را که در طی سلطنت پهلویها به آب داده اند درک کنند. آنها در عین حال تایید می کنند که ارکان رژیم سلطنتی پهلوی بر حمایت بیگانگان استوار بود و نه بر اعتماد خلق ایران به رژیم سلطنتی پهلوی. آنها نوکری به اجانب را عین استقلال جا می زدند و لذا نمی توانند تصور کنند که انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران در سال 57 ، رژیم وابسته به امپریالیسم شاه را سرنگون کرد. تئوریسین های سلطنت طلب حتی خیانت و گماشتگی و زدن چوب حراج به استقلال ایران را در چارچوب شرایط جنگ سرد توجیه می کنند و مدعی اند که یا باید همدست امپریالیسم آمریکا بودیم و یا با روس ها کنار می آمدیم. در منطق آنها جایی برای حق تعیین سرنوشت خلق ما بدست خودشان وجود ندارد. برای آنها کودتای خائنانه و ننگین 28 مرداد 1332 "انقلاب" است و انقلاب عظیم و شکوهمند ضد سلطنتی خلق ما در سال 57 "فاجعه"
آنها برای خلق ایران هرگز هویت و شخصیت و ارزشی قائل نبودند و خلق ایران را را شایستۀ کسب استقلال نمی دانستند و هنوز هم نمی دانند.
همدستی آنها با جنایتکاران اسرائیلی و استعمارگران متجاوز و اشغالگر آنقدر عیان و شرم آور است که نیازی به تکرار ندارد.
آنها در مورد جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین و مبارزات خلق فلسطین، فقط مشغول جعل اخبار و دروغ پراکنی و شایعات تحریک آمیز هستند.
سلطنت طلبان برای نابودی ایران تلاش می کنند. انقلاب ضد سلطنتی خلق ما در سال 57 این .... را لگد مال کرد و از ایران بیرون ریخت و به عمر سلطنت و نظام پادشاهی در ایران برای همیشه پایان داد و انقراض سلطنت در سلسلۀ پهلوی موروثی شد. این دستاورد بزرگ خلق ایران بود.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***