Skip to main content

جناب رشیدی شما که به طالبان

جناب رشیدی شما که به طالبان
Anonymous

جناب رشیدی شما که به طالبان افغانستان احترام نمی گذارید نژاد پرستید نیستید اما اگر کسی بگوید افغانستان طبق آمار و اطلاعات رسمی کشوری عقب مانده از نظر تمام شاخصهای فرهنگی و اقتصادی و بهداشتی است می شود نژادپرست؟
افغانستان یکی از عقب مانده ترین کشورها با پایین ترین نرخ باسوادی در جهان است،
افغانستان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر جهان است که بیشتر این مواد از ایران ترانزیت می شود و یکی دو میلیون ایرانی از جمله تعداد زیادی از جوانهای ترک آذری ما را گرفتار بلای اعتیاد کرده اند. هزاران سرباز مرزبان ایران را قاچاقچیهای افغان در مرز در سالهای گذشته شهید کرده اند همین الان هفته ای چند سرباز مرزبان ما را می کشند که در بی خبری دفنشان می کنند و روزی نیست که خبری جرم و جنایت و تجاوز گروهی از این اشغالگران ایران در رسانه ها منتشر نشود.
سالهاست به اسم مهاجر ایران را اشغال کرده اند و با خود

بیماری و بیکاری و جرم و جنایت آوردند و به زنان و دختران تجاوز می کنند. ( اقامت مهاجر افغان و عراقی در آذربایجان ما ممنوع است اما منابع و ثروتهای آذربایجان خرج آنها میشود.)
چند هفته پیش یک افغانی کلوپ شبانه ای را در امریکا به رگبار بست بلافاصله ترامپ گفت انتخاب شود ورود افغانی و پاکستانی را ممنوع می کند. در المان چند هزار افغانی هستند هر روز می گویند افغانستان امن شده باید بروید.
تا زمان صفویه افغانها در شمال هند و پاکستان بودند با ضعف صفوی، محمود و اشرف افغان به ایران حمله کردند و افغانستان فعلی را اشغال کرده اند.
افغانستان دشمن شماست ( دو همسایه ایران یعنی عراق و افغانستان بیشترین ضربه را به ایران زده اند) البته ما که به آذربایجان افغانی راه ندادیم و از شرشان در امان بودیم جدا هم بشویم باز شما می مانید و اولاد محمود افغان و مغول و طالبان و القاعده.
دشمن خود را بشناسید دشمن شما ما ترکها نیستیم بلکه افغانها عربها و بلوجها هستند