Skip to main content

چند کلمه با هموطن گرامی

چند کلمه با هموطن گرامی
Anonymous

چند کلمه با هموطن گرامی اقای بامدادن . بنظر من خطر سمینار و شعار ملیتهای ایران را باید بسیار جدی گرفت. اگر سازمانهای مخالف نظام و بیشتر چپها این هشدار ها را جدی نمیگیرند ناشی از عدم مسئولیت انها در برابر کشوری بنام ایران ومردم ایران است . مخالفان نظام از سال 57 تا 67 موفق به ارائه برنامه و قراردادی تاریخی جدیدی با یکدیگر نشدند و پایان ان عدم توافق کشتار سال 67 است. ما اکنون نه با نظام جبار اسلامی بلکه با غرب و عربستان و دولت یهود سرو کا رداریم. این نیروها خواهان تجزیه ایران و هرج و مرج هستند. سازمان مجاهدین تنها سازمان منظم و توانا حق دارد و میتواند برنامه ای برای اینده ایران به دو شرط تدوین کند . سازمان باید از یک سازمان دینی و اسلامی خود را به یک سازمان ملی ایرانی تعریف کند. دین اسلام از اغاز تا کنون برای ما مردم

ایران جز مزاحمت و بدبختی چیزی ارمغان نداشته است. نزاع تاریخی علی و معاویه ربطی به ما مردم ایران ندارد و سازمان مجاهدین باید نقش تاریخی و میهنی خود را باز ی کند و نه پیاده نظام گذشته تاریخی اموی ویا عباسی شود .شرط دوم همکاری بدون قید شرط با همه سازمانها. برای چه ؟ نه برای انقلاب دیگری بلکه برای برگزاری یک همه پرسی در ایران. با سیاست کنونی سازمان ما مخالفان نظام متاسفانه موفقیتی نخواهیم داشت .
وظیفه ملی من نوشتن این چند سطربود .و اگر روزی در کردستان و اذربایجان وخوزستان نظام همانند دولت سوریه حمله نظامی کرد دیگر خیلی دیر است و سازمان مجاهد هم موفقیتی در ان اشوب نخواهد داشت . پیروز باشید .