Skip to main content

جناب شاهزاده آدرس غلط گرفته

جناب شاهزاده آدرس غلط گرفته
Anonymous

جناب شاهزاده آدرس غلط گرفته اند با باج دادن به اقلیتها و قومیتهای مهاجر نمی تواند به حکومت برسد. ایشان گویا بی خبر است که اگر رشادتهای مردم خراسان و اصفهان نبود ایرانی نبود که بخواهد در ان سلطنت کند. در جنگ ایران و عراق 50 درصد شهدای جنگ تنها از سه استان خراسان و تهران و اصفهان هستند. تمام سه و نیم استان آذری زبان به اندازه اصفهان شاید هم کمتر در جنگ شهید داده اند. بلوچها 50 شهید ندارند!! اما این شاهزاده شما ورد زبانش کرد و بلوچ و آذری و قومیتهاست؟ تمام مفاخر ما فارس هستند تمام میراث فرهنگی ما به زبان فارسی است. ترک قزلباش در زمان صفویه از آسیای صغیر به آذربایجان و ایران آمده و زبان فارسی و مذهب سنی آنها را به زور شمشیر و تجاوز عوض کرده. کرد و بلوچ ریشه ای در تاریخ ایران ندارند هر زمان فرصت کنند بدنبال تجزیه سرزمنیهایی هستند که در گذشته ازایران غصب کرده اند.

خراسان به اندازه تمام اقوام ترک و مرد و عرب و بلوچ برای دفاع از ایران شهید داده، ایرانی که جناب شاهزاده طمع سلطنت در آنرا دارد اما یک کلمه از آنها نمی گوید مدام از بلوچ و کرد بی تاریخ و ترک بدنام و مهاجر می گوید.
ایران مملکت فارس است که مهاجرانی نیز به آن وارد شده اند این مهاجران تنها حقوق شهروندی دارند نه حقوق قومی مثل شماها که به اروپا یا امریکا فرار کرده اید و ما را با این حکومت ترکی - عربی تنها گذاشتید.
بدانید فضای رسانه ای و سایتهای مثل اینجا واقعیت ایران نیست واقعیت ایران در زمان جنگ خود را نشان می دهد. در جنگ ایران و عراق خراسان و اصفهان و شیراز و مازندران بودند که از ایران دفاع کردند وگرنه ایرانی نبود که شاهزاده بخواهد دنبال حکومت در آن باشد. همینها باز هم دفاع خواهند کرد و همه مهاجران را اگر بخواهند پا از گلیم خود درازتر بگذارند سرجایشان می نشانند همانطور که در اول انقلاب خلق کرد و ترکمن و بلوچ و عرب و ... دنبال شر بودند اما سرجا نشانده شدند.
زبان مادری باید از مادر به فرزندان برسد نه از طرف دولت. هر گونه تلاش برای فدرال بازی یا تمرکز زدایی و تقسیم قدرت بر مبنای قومیت خیانت به ایران و آغاز تجزیه و تبدیل ایران به عراق و سوریه است. البته جناب شاهزاده گویا نسخه امریکایی را دارند پیش می برند که ایرانی یکپارچه اما فدرال قومی و ضعیف می خواهند