Skip to main content

به پان ترک آتا زنگانلی

به پان ترک آتا زنگانلی
بهمن موحدی(بامدادان)

به پان ترک آتا زنگانلی
چیه! داد وهوار راه انداخته ای؟! چرا جلز و ولز میکنی و سر وصدا راه انداخته ای؟! بنده گفتم این مجلس شورای اسلامی (ملاخونه) طویله ای بیش نیست و این افرادی که به اصطلاح عنوان نمایندۀ مردم ! را یدک می کشند، الاغی بیش نیستند، من به همۀ این به اصطلاح نمایندگان ، دراز گوش گفتم. وحالا فرقی نمی کند که نماینده کدام شهر باشند، چه نماینده اصفهان باشند چه نماینده شیراز باشند چه نماینده رشت باشند و چه نماینده تهران و تبریز و ارومیه، تمام این افراد دراز گوش هستند. تمام به اصطلاح این نمایندگان مجلس (دراز گوش ها) همگی نوکر آخوند و پاسدارها می باشند و مزدور و دزد و آدمکش هستند و برای غارت و چپاول آمده اند. بنده باز هم می گویم که این نادر قاضی پور یک الاغ به تمام معنا می باشد و بی نهایت بیشعور و نفهم می باشد و یک جنایتکار جنگی می باشد، نادر قاضی پور در جنگ ضدملی و امپریالیستی ایران

و عراق، نظامیان عراقی را سر می بریده است. به طور قطع این دراز گوش جنایتکار (نادر قاضی پور) بدست خلق ایران محاکمه خواهد شد و به سزای اعمال زشت خود خواهد رسید.
به قول جناب ایستا، جریان پان ترکیسم تجزیه طلب، بخشی از دستگاه اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی است.
در این تارنما، یک مزدور سایبری ساندیس خور بسیجی با نقاب سلطنت طلبی و پوشش هواداری از نظام پادشاهی و رضا پهلوی، علیه جنبش پرافتخار کمونیستی ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران ، لجن پراکنی می کند و همچنین با اسم دیگر کاربران ، کامنت می نویسد و همه را عاصی و شاکی کرده است و قصد او ایجاد اختلال و دوبهم زنی در محیط این سایت، البته بنده این شخص را بارها معرفی کرده ام.
در آنسو نیز چند نفر از مزدوران و طرفداران رژیم جمهوری اسلامی، با نقاب تجزیه طلبی پان ترکیستی و با پوشش هویت طلبی ترکی آذری، به نفع رژیم تبلیغ می کنند و بر علیه سازمان مجاهدین خلق ایران ، لجن پراکنی می کنند و هدفشان به انحراف کشاندن مباحث و موضوعات ضد رژیمی می باشد و قصد اختلاف اندازی و تفرقه افکنی دارند.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***