Skip to main content

مثل اینکه دیگر واریز نکردن سر

مثل اینکه دیگر واریز نکردن سر
بهمن موحدی(بامدادان)

مثل اینکه دیگر واریز نکردن سر موعد حقوق و حق بیمۀ کارگران در ایران به امری عادی تبدیل شده است. با نگاهی به وضعیت کارگران طی حاکمیت این آخوندهای پلید در ایران شاهد وضعیت مشقتبار آنان با حداقل دستمزدها و دریافت نکردن همان حداقل ها یا تعویق چند ماهه و پرداخت نشدن پاداش و مزایا و سایر رسیدگی های صنفی و وعده های دروغین کارگزاران نالایق رژیم هستیم.افزون بر اینکه پایین بودن ایمنی در محیط کار و نداشتن امنیت شغلی و بیمه درمانی و حوادث و بازنشستگی برای قشر عظیمی از کارگران ، خود درد مضاعفی برای کارگران ستم دیدۀ ایرانی به حساب می آید.
وقتی خمینی خون آشام در اوج بی سوادی و حماقت گفت "اقتصاد مال خر است" و یا "ما انقلاب نکردیم که خربزه ارزان بشود" باید به این آخوند مرتجع و پلید و بازماندگان دزد او که سرمایه های ملی ایران را غارت می کنند گفت؛ اقتصاد زیربنای رشد و ترقی و شکوفایی فرهنگی و بهداشت و درمان و

رفاه در هر جامعه است. اما در رژیم جمهوری اسلامی در سرلوحه اش از همان ابتدا شعار تباهی و نابودی همۀ نهادهای اقتصادی داده شد و امروزه نه تنها کارگران بلکه همۀ آحاد ملت ایران از وجود این رژیم کارگرکُش رنج می برند.
مرگ بر رژیم پلید و ضد کارگری جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***