Skip to main content

کرد ها عادت دارند هر جا که

کرد ها عادت دارند هر جا که
Anonymous

کرد ها عادت دارند هر جا که میروند, میچاپند, میکشند . وقتی که حتی یک نفر از خودشان کشته میشود, شروع میکنند به داد آی هوار کشیدن, آی دنیا کمک , ما را کشتند وغیره. جریان قارنا هم نمونه ای از این قبیل است که در زیر نوشته شده است.
حال در سوریه , مگر باصطلاح خودشان روژه اوا (کردستان) ملک کردها است؟ که داد و هوار میکشند , دنیا به داد روژو اواهی ها برسید. در آنجا از همه اتنیکها شهر دارند , روستا دارند , خانه و زندگی و اهل فامیل و زن بچه دارند. اتفاقا کردها نسبت به سایرین در اقلیت هستند.سازمانهای مجامع بین المللی همه متفق القول هستند که کرد ها از خلا قدرت در سوریه سوء استفاده کرده و با پشتیبانی آمریکا پاکسازی اتنیکی در مناطق شمال سوریه میکنند و در فکر تشکیل کشور کردی هستند.

حادثه دوم در نقده زمانی رخ داد که جوانمردان اهل نقده به فرماندهی شهید گرانقدر "سید جعفر طاهری" (فرمانده وقت جونمردان نقده) جهت دفاع و حفاظت از پادگان جلدیان در برابر تهاجم و غارت اکراد مامور حفاظت از آنجا شده بودند. گروه 18 نفره از این سربازان دلیر آذربایجان در یکی از روزها که از جلدیان به نقده بازمیگشتند، در حوالی روستای کردنشین"قارنا" مورد حمله غیر منتظره اکراد واقع شدند و اکراد همه آنها را قتل عام و شهید کردند تنها یکنفر از آنان بنام(خ-پ) زخمی شده و خود را به نقده رسانید و مردم شهر را از جنایت صورت گرفته مطلع نمود. گروههایی از مردم شهر به محل فاجعه عزیمت کردند و با دیدن اجساد جوانان صادق و پاک خود که گناهی جز دفاع از خاک مقدس وطن نداشتند، به عاملان این جنایت حمله نموده و آنها را به سزای عمل خود رساندند. متاسفانه مساله قارنا از جانب اکراد افراطی بصورتی تحریف شده و یکطرفه بیان میشود، یعنی آنان فقط قسمت دوم این فاجعه یعنی حمله گروههای از مردم به قارنا را مورد توجه قرار میدهند و قسمت اول و اصلی چنین فاجعه ایی یعنی به شهادت رساندن 17 تن از جوانان رشید نقده بوسیله اکراد را که دلیل حمله مردم به قارنا بود را اصلا بزبان نمی آورند! البته در مساله قارنا باید خیلی از مسائل را در نظر داشت، مخصوصا اینکه مگر نه این بود که ناامنی و کشتار جاری در منطقه حاصل تلاشهای اکراد جهت استقلال کردستان و تجزیه آذربایجان و ضمیمه نمودن اراضی غربی آن بخاک تخیلی کردستان بزرگ بود و مردم تورک نیز همیشه در این جریانات در حالت و موضعی دفاعی قرار داشتند و طبیعتا در مقابل متجاوز، از خانه و کاشانه و سرزمین آبا و اجدادی و ناموس خود دفاع میکردند؟