Skip to main content

به پان ترک آتا زنگانلی

به پان ترک آتا زنگانلی
بهمن موحدی(بامدادان)

به پان ترک آتا زنگانلی
پس معلوم می شود تو یک طرفدار جمهوری اسلامی هستی با نقاب تفکرات پان ترکیستی و با پوشش هویت طلبی ترکی آذری،
بنده به مجلس شورای اسلامی رژیم (ملاخونه) "طویله" گفتم و به تمام به اصطلاح نمایندگان آن "دراز گوش" گفتم. همین تو را عصبانی کرده است، به این دلیل که مجلس رژیم را طویله خواندم و اعضای آنرا دراز گوش. بالاخره تو طرفدار رژیم هستی و از توهین به کارگزاران رژیم و نهادهای رژیم ناراحت می شوی. تو به یکی از سازمانهای اپوزیسیون ایران، بدترین توهینها را کردی، من هم می توانم جواب بدهم وبه پان ترکیستها و به این گروه موسوم به حرکت ملی آذربایجان ،همین توهینهایی را که تو کردی بکنم ، اما این کار را نمی کنم به این دلیل که تو طرفدار جمهوری اسلامی هستی با نقاب تفکرات پان ترکیستی و با پوشش هویت طلبی ترکی آذری، پس برای اینکه بیشتر بسوزی و به جلز و ولز بیفتی خطاب به تو می گویم که:

"مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی" مجلس شورای اسلامی رژیم طویله ای بیش نیست و تمام به اصطلاح نمایندگان آن دراز گوش می باشند و سردستۀ اینها نیز یک الاغی است به نام نادر قاضی پور.
بخشی از جریان پانترکیسم و حرکت ملی آذربایجان جنوبی، تحت فرمان و هدایت وزارت اطلاعات رژیم می باشد، همانطور که بخشی از جریان سلطنت طلبها نیز تحت فرمان و هدایت وزارت اطلاعات می باشد. در همین سایت ما شاهد این واقعیت هستیم، یک طرفدار رژیم جمهوری اسلامی با نقاب سلطنت طلبی و پوشش هواداری از نظام پادشاهی و رضا پهلوی ، با نام "منصورحکمت" کامنت می گذارد و علیه جنبش پرافتخار کمونیستی ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران لجن پراکنی می کند و همچنین با اسم دیگر کاربران سایت کامنت می نویسد و بسیاری را عاصی و شاکی کرده است. در آنسو نیز یک طرفدار رژیم جمهوری اسلامی با نقاب تفکرات پان ترکیستی و پوشش هویت طلبی ترکی آذری ، با نام "آتا زنگانلی" به نفع رژیم تبلیغ می کند و علیه سازمان مجاهدین خلق ایران لجن پراکنی می کند.