Skip to main content

جناب اسامه

جناب اسامه
Anonymous

جناب اسامه
مهمتر از منابع خواندن دخل با خرج است. الان شما منابع ایران را با چند کشور دیگر شریک هستید.
حساب کنید چند میلیارد دلار برای لبنان و فلسطین و سوریه و عراق و جدیدا یمن و قبلا سودان و جزایر قمر و ... هزینه میشود. میلیونها اشغالگر افغانی و عراقی و پاکستانی ( که بیشتر بلوچهای فعلی ایران از همینها هستند) درصد بالایی از منابع و امکانات و بودجه و فرصتهای شغلی و ظرفیت بهداشت و درمان ایران را می چاپند 50 درصد جرائم کرمان را انجام می دهند و در همین کامنتها خواندم باعث بیکاری 75 درصد کارگران مشهدی شده اند جرم و جنایات آنها می دانید چه هزینه ای برای بودجه کشور دارد؟
اکثر بودجه ایران توسط حاکمان صرف بیگانه و اجنبی می شود و می بینیم که هنوز برخلاف همه دنیا سربازی اجباری هست و بر عکس گذشته مدارس پولی شده و 20 میلیون ایرانی بدون بیمه و چند میلیون بیکار و 2 میلیون معتاد و چند

میلیون سرباز فراری که حقوق شهروندی کمتر ازدیک اجنبی در ایران دارند و میلیونها در آرزوی ازدواج و جمع زیادی بدنبال فرار هستند اما در آذربایجان منابع ترکان برای خودشان هزینه میشود ما دنبال شعارهای نخ نما شده انقلابی نیستیم دین امری در اندرونی خانه هاست نه تعیین کننده اصول سیاست خارجی ما که میلیاردها ثروت کشورو بهترین جوانها را ببریم برای دفاع از یک قبر. ما اجنبی راه نمی دهیم و از تبعات آن در امانیم در کشورهای دیگر دخالت نمی کنیم و آتش بیار جنگ و برادرکشی نمی شویم بین برادران مسلمان آشتی ایجاد می کنیم بجای فریفتن افرادی بی وطن و فرستادن آنها به میدان برادرکشی سوریه که غربیهای برای ویران کردن منطقه طراحی کرده اند و یک طرف آن عربستان و قطر و ترکیه است طرف دیگر ایران، موضوع را با مذاکره حل می کنیم اینگونه دخل و خرج با هم می سازد حتی اگر منابع کم باشد. البته وسوسه پول و قدرت است که پای مسئولان ترک را در ایران نگه داشته آنها بفکر جیب خود هستندد زبان و هویت چندان برایشان مهم نیست.و همینطور برای فارسها که اکثرا بی هویت وبیگانه پرست و غربزده هستند.