Skip to main content

كفگير نژاد پرستان ضد ترك در

كفگير نژاد پرستان ضد ترك در
Anonymous

كفگير نژاد پرستان ضد ترك در ايران و غرب با شكست اين كودتا به ته ديگ خورد. كمر كودتا گران ٢١ آذر ١٣٢٥ ، ٢٨ مرداد ١٣٣٢ و تحميل كردن خمينى بر انقلاب ضد سلطنتى در سال ٥٧ ، با دستهاى قدرتمند ملت و ارتش غيرتمند تركيه شكست خورد.وقتى رژيم شاه عامل كودتا گران غربى مورد نفرت ملت هاى ايران قرار گرفت ، و مى رفت كه ايران برأى هميشه از شر كودتا گران و عاملان خارجى خلاص شود، آمريكا از دهه ٤٠ با ترسيم كمربند سبز به دور خاورميانه ، اول خمينى را با همكارى شاه و ارتش در ايران كاشت.
و در طول ٣٨ سال حكومت اين رژيم نژاد پرست و مرتجع ، تمامى تشكيلات و سازمان هاى مؤثر ، يا به طور كامل نابود شدند ، و يا نظير فرقه رجوى تبديل به عامل غرب و صدام شده و از آخور آمريكائى ها تغذيه مى نمايند. در طول تاريخ منطقه خاور ميانه ، اين تنها حركتى است كه به وسيله ملت و ارتش تركيه بر عليه كودتاى آمريكائى و ارتجاعي پيروز مى شود.

كسانى كه شب كودتا تا صبح شاهد تحركات نژاد پرستان فارس در همسويي با اين كودتاى آمريكايي بودند . به خوبى ديده أند كه اولين خبر كودتا را صداى آمريكا پخش كرد. و بعد از آن ألعربيه و بي بي سي هم خبر كودتا را منتشر كردند. به نظر مى رسيد كه با راه افتادن تانكهاى كودتا گران ، اول از همه آمريكائى ها بودند كه تبديل به صداى كودتا شده بودند. ملت ترك و پيروان آتا ترك بزرگ ثابت كردند كه استقلال شان را هر خود فرؤخته اى بسادگى نمى تواند مخدوش كند. ......
"""مهم تَر از همه بأزنده هاى اصلى اين كودتاى شكست خورده ، بعد از آمريكا تروريست هاى پ ك ك و نژاد پرستان فارس و سلطنت طلبان هستند كه كشتى توطعه شان در تركيه و منطقه به گل نشست . و به همين علت هم هست كه در تشكيلات سلطنت طلبان رخنه و دودستگى پيش آمده است . اگر كودتا در تركيه موفق مى شد. انسجام نژاد پرستان شاه و شيخ و رجويسم در ضديت با استقلال طلبى ملت ترك آزربايجان جنوبى بيشتر مى شد. .... اما با شكست اين كودتا ، و نا أميدى آمريكائى ها از كودتا گران و "فتو ها " در تركيه ، بند "ب " كودتا ، هواپيما هاى آمريكائى انتقال حدود ١٥٠ نَفَر از أعضاى فرقه رجوى از ليبرتى به آلبانى را در هفته قبل به عهده گرفتند. و يايد منتظر شد و ديد كه هدف از اين تحركات چيست ......و آيا با سوختن مهره گولن و تروريست هاى كرد، فرقه رجوى در دستور كار سيا برأى تحركات بعدى در نظر گرفته شده است ؟؟؟؟؟