Skip to main content

1- تا زمانی که تبریز توسعه

1- تا زمانی که تبریز توسعه
Anonymous

1- تا زمانی که تبریز توسعه یافته ترین شهر ایران و شهر بی مهاجر افغانی و عراقی باشد وضع ما همین است. اگر ذره ای سیاست داشتیم باید همه این چند میلیون مهاجر خارجی از عراق و افغانستان را به آذربایجان می فرستادیم تا این ترکها اینگونه در آسایش و آرامش اینهمه صنایع کلیدی را بار نمی کردند وبه آذربایجان نمی بردند و امروز به خود ما هم پز نمی دادند بویژه اینکه اکثر افغانیها ازبک و هزاره و از نژاد ترک و به نوعی اجداد همین ترکهای آذری هستند
این کار ترکها نشان می دهد قدرتهای جهانی خوابها دیده اند برای ایران متاسفانه ما چاره ای نداریم بجز پناه بردن به ملی گرایی ایرانی در مقابل این ترکبازیها. در این ملی گرایی ترکها اقلیتی در حاشیه قدرت خواهند بود نه مثل امروز مسلط بر همه ارکان قدرت اما همچنان با مظلوم نماییهای اقلیت مثل کردها در ترکیه.
باید نام ایران در عرصه جهانی دوباره به پارس یا پرشیا تغییر کند

باید حکومت مقتدر مرکزی بر مبنای ملی گرایی ایرانی بدون عناصر ترک و عرب و ... شکل بگیرد استانداران و شهرداران و فرمانداران و سایر مسئولان رده بالا از مرکز به آذربایجان فرستاده شود. باید با نمایش چهره واقعی ترکهای قزلباشان به مردم نواحی دیگر ایران جلوی مهاجرت و ترکیزه کردن دیگر مناطق بیرونر آـذربایجان گرفته شود. باید روحیه ملی گرایی را در مردم خواب ایران که هنوز نمی فهمند ترکها و غربیها و عربها چه خوابی برایشان دیده اند بیدار کرد. باید پلن دوم در برخورد با ترکها اجرا شود همانطور که اجازه دادند تا آذریها یک شبه ترک شوند این ترکها دیگر نمی توانند از رانت ایرانی بودن استفاده کنند باید با آنها مثل عناصر مهاجرئو مهاجم و بیگانه و با ددی امنیتی نگاه کردو باید هر چه سریهتر سهمیه میلیونی مهاجر خارجی برای آذربایجان تعیین شود و در عوض اقامت مهاجر در خرااسن و اصفهان و شیراز و یزد و کرمان و تهران و بوشهر و ... ممنوع شود و کم کم بفکر اخراج انیرانیان باشیم دوران آذربایجان سر ایران تمام شد.
2- جناب کرمی اینقدر برخی شهرهای ایران را مذهب پرو خطاب نکنید و آنها را از ایران و ایرانی بودن دلسرد نکنید مردم این شهرها به هیچ وجه مذهبی تر از شیراز و دیگر مناطق پارس! شما نیستند در همان شیراز حرم مذهبی پر رونقی است و بسیاری از آخوندهای تراز از آنجا هستند! در لرستان در ایام محروم مردم چنان سر کله را گل می مانند و بر سینه می کوبند که بیا و ببین!
3- در تاریخ پارس و پهله هر دو در حاشیه زاگرس و مرکز تمدن ایرانی بوده اند.
پهله شامل بروجرد و محالات آن ( که امروز لرستان نامیده می شود) و همدان و اصفهان و محالات آن که امروز چهارمحال نامیده میشود و قزوین و زنگان و ابهر و تاکستان می باشد که باید در یک واحد جغرافیایی قرار بگیرد.