Skip to main content

با درود خدمت جناب کرمی گرامی؛

با درود خدمت جناب کرمی گرامی؛
اقبال اقبالی

با درود خدمت جناب کرمی گرامی؛
چند نکته کوتاه:
حرکت در مسیر کشمکش قومی و فراکسیون بازی در نظام ددمنش کنونی، همان هدفی ست که پان اسلامیسم و پاترکیسم تعقیب می کند. نباید توپ را در میدان فاشیست های اسلامی و آدمخواران پان ترک انداخت.
برعکس باید به مردم مراجعه کنیم و هدف روشنگری و سازماندهی بمنظور ایجاد بزرگترین اتحاد ملی ایرانیان برای عقیم سازی دو نوع فاشیسم پان اسلامی و پان ترکیسم باشد. قدرت در کف خیابان است و راهکار، ایجاد اراده قدرتمند ایراندوستانه و سکولار دمکراتیک (آلترناتیو ایران) در برابر اسلامگرایان حاکم و متحدان ملی و بین المللی شان است.
هدف دشمنان شقه شقه کردن جامعه ایران با دو سلاح دین و قومیت است. اسلامگرایان به بن بست رسیدند و سران قومپرستان هم اساسن در محافل مافیائی در راس حکومت لانه کرده اند که با پائین کشیدن نظام اسلامی، آنها هم بتاریخ خواهند پیوست.

کف زنان خارج نشین انها در سازمانهای فرقه ای و محافل قومی هم بهترست بجای انتظار پشت درهای سفارتخانه ها و گدائی سیاسی، از هم اکنون در جستجوی مشاغل شرافتمندانه برای آینده شان باشند.
قومپرستان پان ترک از جنس پان اسلامیست ها هستند. با توجه به اینکه خاستگاه شان متفاوت است. به کمنتار زیر توجه کنید که مجلس نشینان جنایتکار را نمایندگان یک ملت معرفی می کند و درک نمی شود که این نظر، بزرگترین توهین به شعور اذربایجانی ها می باشد:
"من بسیار مطمئن هستم شما به صد نمایندۀ یک ملت فحش دادن بزرگ نخواهید شد".
با چنین گرایشات سیاسی نابینا که مرزهای میان دوستان و دشمنان مردم را نمیشناسند، چگونه می توان زبان مشترک یافت؟!