Skip to main content

درودهای صمیمانه خدمت جناب

درودهای صمیمانه خدمت جناب
اقبال اقبالی

درودهای صمیمانه خدمت جناب کرمی گرامی؛
ممنونم از اینکه مفصل نظرتان را تیببن کردید. می دانم که این گفتگوهای ما در ایران رصد میشود و امیدوارم که به گفتمان روز ارتقاء یابد و در نتیجه برخورد فعال کوشندگان داخل کشور، نظرات هرچه بیشتر صیقل یابند.
شما بدرستی تاکید دارید که: "فراکسیون ایران" که آنرا میشود "ملّت ایران" و یا سقفی که همه تیره های ایرانی و سایر اقوام دیگر را در بر میگیرد، آلترناتیو بدون هر گونه چون و چرا، همهء فراکسیونها و شاخ و برگهای مردم پراکنده در ایران از هر قوم و تبار است.
در باره بررسی گذشته ایران و چرائی اکنون ما، می توان همواره به کار بسیار ارزشمند روشنگرانه پرداخت. اما اگر ما موفق نشویم از تحلیل گذشته یک مشی سیاسی اتخاذ کنیم که مردم با همه وجود پذیرای آن شوند و اماده هزینه پرداختن برای ان گردند، کارمان نیمه تمام خواهد ماند.

جناب کرمی گرامی،
شرایط ایران و منطقه بسیار حساس و سرنوشت ساز است. هنگام آنست که ایراندوستان آزادیخواه در هر جای جهان هستند صفوف خود را مستحکم کنند و برای گام های عملی آماده شوند. برای اقدام مشترک، نیاز به همفکری و همپیمانی طیف های گوناگونی داریم که به حداقل های سیاسی برای ساختن ایرانی ازاد و دمکراتیک باور دارند.
به نظر من کوشش ما می تواند معطوف ایجاد همپیمانی پیرامون اساسی ترین مطالبات آزادیخواهانه و دمکراتیک مردم باشد:
1- برکناری حکومت اسلامی
2- برقراری نظام سکولار دمکراتیک مبتنی برجمهوری پارلمانی و خودمدیریتی سکولار دمکراتیک در ایران
3-تلاش بیوقفه جهت صلح پایدار و همزیستی مسالمت آمیز سکولار دمکراتیک در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی
امیدوارم بتوانیم در کنار دوستان علاقمند، بحث مان را حول عاجلترین مسائل جامعه متمرکز کنیم.
دستتان بگرمی میفشارم.
با مهر و احترام
اقبال اقبالی