Skip to main content

اصل حق تعیین سرنوشت ملل، از

اصل حق تعیین سرنوشت ملل، از
بهمن موحدی(بامدادان)

اصل حق تعیین سرنوشت ملل، از دیدگاه حقوقی و سازمان ملل ، هیچ تناسبی با موقعیت ساکنین ایران ندارد. سازمان ملل که محل نمایندگی کشورها است به هیچ وجهی شامل گروههای کوچک زبانی و دینی و ... نیست وگرنه ما می بایست حتی مرزهای دمکراتیک را درهم شکسته و به تعداد زبانها و لهجه های موجود در جهان ، کشورهای مستقل داشته باشیم.
ایران کشوری است که مرزها و سرزمین های تاریخی و طبیعی و دمکراتیک آن طی قرن های گذشته مرتب مورد هجوم بیگانگان فراوانی قرار گرفته است و ایرانیان نیز تا آنجا که توانستند از این مرزهای طبیعی دفاع کردند. ایران ، امپراطوری یا امپریالیسمی که ملل دیگر را به خود الحاق کرده و پس از برکناری دولت های ملل دیگر و با تحت قیمومیت قرار دادن آنها دولت خودی را بر آنها تحمیل کرده باشد نبوده است. تمام ساکنان ایران به یکسان از سوی حکومت های مرکزی مورد ستم قرار داشته اند-

(البته در دوران جمهوری اسلامی ، هموطنان شریف کُرد ، بلوچ ، ترکمن و دیگر هموطنان سنی ، به جرم سنی مذهب بودن ، تحت ستم مضاعف قرار دارند. در ایران به هیچ وجه من الوجوه ستم ملی وجود ندارد بلکه متاسفانه ستم مضاعف مذهبی از سوی حاکمیت پلید آخوندی وجود دارد.) ایران نه تنها به زور کشورها (ملل ، خلق های ) دیگری را به خود الحاق نکرده است بلکه در اثر هجوم دولت ها و ملل بیگانه بطور مداوم بخشهای قابل توجه ای از سرزمین خود را نیز از دست داده است. آنچه امروز به نام ایران وجود دارد با هر تعریفی که قبول کنیم دارای مرزهای دمکراتیک است که بقایش در گرو اتحاد همۀ ایرانی ها است.
استانهای آذربایجان ، خوزستان ، کردستان ، بلوچستان و مناطق ترکمن نشین، بخشهایی تاریخی از سرزمین ایران هستند و بخشی لاینفک از ایران می باشند.
ما ایرانیان این حق را برای خود محفوظ می داریم که تجزیه طلبانی که خود را ایرانی نمی دانند و خواهان تکه وپاره شدن ایران ما هستند را سرکوب کنیم .
زمانی که ما ایرانیان، رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی را سرنگون کردیم و این آخوندهای فاسد و پاسداران ضدخلقی و دزدان بازاری را روانۀ گورستان کردیم آنوقت حقوق اتنیکی تجزیه طلبان بی مقدار را کف دستشان خواهیم گذاشت و آنها را نیز کنار آخوندهای ضدبشر و ضد ایرانی خواهیم فرستاد.