Skip to main content

نظر زیر رو که یغمایی در سایتش

نظر زیر رو که یغمایی در سایتش
Anonymous

نظر زیر رو که آقای یغمایی در سایتش سانسور کرده واسه اطلاع عموم می نویسم:

آقای یغمایی سلام. نه در دفاع از شخص مجید، شخص مهرداد یا "یک ایرانی دیگر" (هیچکدوم رو نمی شناسم)، بلکه در دفاع از آزادی بیان غلط یا درست!

برادر جون همونطویکه تاکنون دیدیم عاقبت جرجیس سازی منتقد به جایی میرسه که :
چپ ایران = خیانت قرار داده میشه (خمینی و رجوی چنین جسارتی نکردند)!
منتقد مصداقی = حقه باز قرار داده میشه، (منتقد رجوی میشه معاند و اطلاعاتی)!
اگه نوشته ای بر علیه رژیم یا رجوی نداری، حق انتقاد از مصداقی هم نداری= خط بیست-هشتاد رجوی! "خداوند ملت ما را از شر چپ نجات دهد"، یا حرفهای صد من یه غازیِ دایی جون که انگار نمی فهمه داره تبلیغ رجوی رو می کنه!
و ...

برادر جون در غرب آزادی سیاسی رو با درجه حفاظت از حق اقلیت/منتقد/مخالف می سنجند! بدین معنی که برادر جون بخش نظر نه واسه هورا و هوار کشیدنه بلکه

واسه نظر مخالف رو شنیدنه، اگه غیر اینبود که توی حصارهای رجوی ساخته و خمینی و خمینی ساخته همه یه نظر داشتند؛ نظر رهبری! اگه قراره که بخش نظر مثل جلسات تف بارون و انقلابوندن رجوی شریف باشه؛ چرا ما از اون معرکه در اومدیم؟ اومدیم که کمیک تر و تراژیکترش رو برپا کنیم؟! حالا هم اگه دلت خواست در ادامه سیاست قدیم شاید هم جاری، نور به قبر محرمعلی خان ببارون. اما پرواز/حرف درست مستقل از وجود من و تو و مصداقی و رجوی و خمینی نه تنها در خاطر که راهش رو به زندگی سیاسی همه ما باز می کنه!

اگه یادتون باشه به دفعات نوشته بودم که شیوه کار مصداقی خیلی شبیه شیوه کار جمشید تفرشی یه (تفرشی یه سری از کثافتکاریهای پشت پرده رجوی در اواخر دهه شصت تا میونه دهه هفتاد رو که جداشدگان شریفی هم، عنوان کرده بودن بعنوان صدای جدا شده ها به اسم خودش ثبت و مصور و منتشر کرد. عاقبت امر هم در یه خودزنی چاپ شده در روزینامه رجوی اعتراف؟! کرد نه تنها همه حرفهاش دروغ دیکته شده توسط اطلاعات رژیم بوده! بلکه مثلاً به چشم خودش دیده که خانبابا و بنی صدر و ... هم حقوق بگیرهای اطلاعات رژیمند)!

من با استناد به اون تجربه عرض کرده بودم واسه مصداقی با این شیوه صاحب عله شدنش، تنها لازمه که ایشون مثل تفرشی یه خودزنی آگاهانه (یا ناآگاهانه)، بکنه تا فرقه رجوی بااستناد به اون خودزنی همه افشاگریهای حقیقیی هم رو که سایر جدا شده های نیالوده به رژیم از کثافتکاریهای رجوی شریف در پشت حصارهای پادگان اشرف و ... و قرارگاه لیبرتی کرده ان با اثبات وابستگی، سادگی، گول خوردگی و یا هر ضعف دیگه مصداقی به یغما ببره!

در همین راستا بخصوص در مورد نامه سرگشاده مخالفین حمله به ایران، من مقدار زیادی در همین سایت شما که هنوز هم باید قابل بازیافت و دسترس باشه، هشدار دادم ولی طبق معمول لیچار شنیدم و در بهترین حالت سانسور شدم. اما حالا می بینیم، متاسفانه یا خوشبختانه اونچه رو که من سالهاست راجع بهش هشدار میدادم اتفاق افتاده و سودش متاسفانه به جیب ولی فقیه در تبعید داره میره و ضررش به جنبش دمکراسی و برابری طلب، مخالف جانیان حاکم داره میرسه!

حال که به هرتقدیر به این ناکجا رسیده ایم، خوبه یه ذره هم به حرف من عنایتی بکنین و همونجوری که یه زمانی از رنگ چشای فلانی واسه رهبری جنبش دلیل میاوردیم(؟!)، امروز هم با طناب شدیداً امنیتی/جاسوسی در امور خصوصی شده و متاسفانه (اگاهانه یا ناآگاهانه)، نه چندون قابل اعتماد مصداقی انتقادهای واقعی ضد رجوی شریف رو به هرز و یغما و تاراج نبریم!

اگرچه همونطور که فرمودین "نظرات تو آزار دهنده و تکراری است رفیق سائل و منتشر نمیشود"! حرفهای من اینبار هم ممکنه تکراری بنظر برسه اما حقیقی و انذار دهند ست و بهتره بجای سانسور و جرجیس سازی همیشگی مون از من، اینبار کمی تامل کنیم! بقیه ما دوستان و رفقای رجوی گزیده هم ؛ لطفاً دقت کنید و کنیم که در دفاع از مصداقی درست به اون وادیی که چشم بسته از رجوی شریف دفاع میکردیم، نیافتیم!


دوستان، رفقای شفیق، من فکر می کنم تا جاییکه به دارودسته رجوی مربوط میشه باید به یه مسئله اساسی تر هم باید پرداخت و اون اینکه؛ پیش از اونکه یه بار دیگه هم بعد از ده سال یادمون بیفته کمپین و اینجور چیزها لازمه، از همین امروز باید که واسه نجات رفقامون از حصارهای هزار اشرف کاری بکنیم. لطفاً تا دوباره به قیمت جون صد/چندصد نفری دیر نشده، کاری کنیم!
آی نفرین بر دجال و دجالیت در همه اشکالش!

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های هزار اشرف یادتون نره!

رفیق سائل.