Skip to main content

جناب کرمی

جناب کرمی
Anonymous

جناب کرمی
عراق به غرب کشور حمله کرد و چیزی نمانده بود همه خوزستان و بخشهایی از زاگرس مورد ادعای شما را ببلعد اما برای دفاع از این جغرافیا استانهای خراسان و تهران و اصفهان بیشترین رزمنده و کشته را دادند!( همه کشته های مردم ساکن نقشه مورد ادعای شما به اندازه اصفهان و کمتر از استان خراسان در جنگ شهید دادند!) با وجودیکه نزدیک به میدان نبرد بودند! یعنی شما این جغرافیا را مدیون مردم این مناطق هستید در حالیکه مثلا مردم خراسان حتی به منابع انرژی جنوب هم احتیاجی ندارند چون در حد نیاز خود منابع گاز دارند. ( منابع نفت و گاز مال کسانی است که برای آن جان دادند نه ایلات و عشایری که از جغرافیای بیرن مرزها آمده اند و بزور سرنیزه رضاشاه یکجا نشین شدند و هنوز خاطره راهزنیهای خیلی از آنها را حداقل ما مردم بومی غرب به خاطر داریم)
مردم مرزبان سیستان در نقطه صفر مرزی نسبت کشته هایشان در جنگ با توجه به نسبت

جمعیت از اکثر استانهای جنوب غربی بالاتر است در حالیکه شما این مردم بی آزار و وطن پرست را اصلا آدم حساب نمی کنید بجایش در هر موقعیتی بلوچهای مهاجری که تا توانسته اند به ایران آزار رسانده اند را حلوا حلوا می کنید. در حالیکه محرومیت سیستانیها حتی بیشتر از بلوچهاست. مرزبان ایران اینها هستند نه کردهایی که منتظر فرصت هستند برای تجزیه
ما دو شهر مذهبی داریم یکی قم و دیگری مشهد. در قم اکثر مردم که مهاجر خارجی هستند. بقیه هم مهاجران دیگر مناطق ایران هستند که در آنجا مقیم شده اند مردم بومی قم بسیار کم شمارند و اتفاقا بی آزار هستند نقشی در حکومت ندارند. مردم شهر مذهبی مشهد و خراسان هم با وجودی که بیشترین شهید جنگ ایران و عراق از آنهاست اصلا نقشی در حکومت ایران ندارند. 3 وزارت خانه خنثی آموزش و پرورش و دادگستری و بهداشت درمان کل سهم آنها در حکومت بوده! حالا بفرمایید این بیچاره ها چرا باید مدام سرزنش بشوند!
شما شهر قم را با مشهد و خراسان مقایسه نکنید و هر دو را به بهانه مذهبی بودن نرانید که از دست دادن خراسان با آن جمعیت و وسعت و منابع خسران بزرگی است برای ایران و آنرا با شهر کوچکی مثل یزد که هیچ نقشی در تاریخ ایران نداشته مقایسه نکنید.
بخشهای زیادی از جغرافیای غرب ایران نیز سهم اصفهان است که در گذشته به آنها محالات اصفهان می گفتند شامل استانهای چهار محال و کهکیلویه و شهر کرد و ...این انها اسامی جدید با مردمان تازه اسکان یافته ی مهاجر هستند. ماجرای غارت اصفهان دردوره قاجار بدست تعدادی از این عشایر و آن بلایی که بر سر کنسول انگلیس آوردند را حتما خوانده اید
طبق نقشه های قدیمی هرمزگان و بیشتر استان موسوم به سیستان و بلوچستان نیز متعلق به کرمان بوده است. در نقشه های قدیم دریای جنب ایران را آنجا که امروز دریای عمان نامیده میشود در ریای کرمان بوده که از بعد هرمز به آن دریای پارس می گفتند. اگر کرمانیها دست از این بی بخاری بردارند و اجنبیها را بیرون کنند با توجه به معادن و کشاورزی از معدود استانهای خودکفا هستند. صادارت پسته آنها برای اداره شان کافی است حالا معادنشان بماند.
شهر همدان پایتخت ماد نیز اکثرا فارسی زبان هستند.
اکثر افراد مذهبی در شهرهای مذهبی مهاجران دیگر مناطق هستند و خیلیها از خارج آمده اند و برای رد گم کردن نام منطقهای از ایران را به خود بسته اند. خیلیهایشان ترک هستند.
مردم جنوب و جنوب غرب اکثرا ایلات و عشایر مهاجر هستند که مسبب بسیاری از عقبماندگیهای ایران هستند اینها تا همین صد سال پیش راه ایران مرکزی به خوزستان را بسته بودند سران بسیاری از ایلات با شیخ خزعل متحد شده بودند. در زمان جنگ یادم هست در همین منطقه ما یادم هست جنگزدهه ای خوزستانی را دولت نتوانست در شهرهایی مثل خرم آباد و دیگر شهراهایی که بافت جمعیت آن الیاتی بود اسکان دهد و آنها را به بروجرد فرستاد که فرهنگ شهرنشینی و ایرانی گری بالاتری دارد.