Skip to main content

بخدمت آقای صوفیزاده باید

بخدمت آقای صوفیزاده باید
Anonymous

بخدمت آقای صوفیزاده باید بگویم ، یک یا دو نفر را در یک حرکت بزرگ عمده کردن و نتیجه گرفتن در مجموع تحلیل را ضایع می کند . همیشه تحلیلگر باید بیطرف و بدون تعصب به مسئله نظر بدهد. من تحلیلتان را پسندیدم .



با سلام و درود به هادی گرامی. بدرستی با این تحلیل مفصلتان تاریخ صد سال اخیر ایران را به این نابینایان ورق زده اید که لایق تقدیر است. ما می گویم ایران مال همه هست ، در همین ایران هرکس به اندازۀ رای اش به اندازۀ وزن اش حق دارد حرف به زند ، دیگر کلی گوئی ها گونده گوئی ها بس است.
ما به مدعیان ناصر کرمی و اقبال اقبالی می گویم شما نیز به اندازۀ ملایان دمکرات باشید ، به رای وحقوق مردم احترام بگذارید.
شماها خودتان را دمکرات می نامید، به نام خود خواندۀ خود وفادار بمانید. آیا در دمکراسی شماها به چهل در صد مردم ایران که تحت نام فراکسیون ترکهاهستند ، حقوقی قائل نیستید ؟
و اگر هستید این همه تبلیغ منفی چرا؟ این طوری که معلوم می شود مسئلۀ شما ایران نیست اگر کوچکترین مهر ایران در دل داشته اید این همه تخریب این همه تفرقه غیر ممکن بوده است. قدر خود را بهتر بشناسید به اندازۀ گلیم تان پاهایتان را دراز بفرمائید. برای ساختن ایران ترکها گذشتۀ بسیار غنی دارند پتانسیل ترکها سنگینی ، وقار ایران هست . بدون ترکها ایران هژمونی منطقۀ خود را برای همیشه از دست خواهد داد . لطفا بنشینید سر جایتان حرف مفت نزنید . حالا از نادانی برای ما فحش بنویسید.