Skip to main content

مردم ایران صبرشان به پایان

مردم ایران صبرشان به پایان
بهمن موحدی(بامدادان)

مردم ایران صبرشان به پایان رسیده و نمی توانند سکوت کنند . رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی به لحظات پایانی خویش رسیده است. وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران یکی از مهمترین دلایل درهم شکستن رژیم جمهوری اسلامی در ایران است. اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران در وضعیت صددرصد زیر خط فقر بسر می برند و از عهده هزینه ساده و معمولی روزمره خود بر نمی آیند. نرخ اجناس و حتی کالاهای ضروری مورد نیاز آنها روزانه نه بلکه لحظه به لحظه در حال افزایش است.
جامعه ی ایران مانند یک آتشفشان هرلحظه در شرف فوران و انفجار است. سران ضدبشر و ضدایرانی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی سعی بر این دارند که به هر قیمتی موقعیت خود را حفظ نمایند، ولی زهی خیال باطل که پایان کارشان خیلی نزدیک است. رژیم جمهوری اسلامی با دستگیر کردن ها و به زندان انداختن پی در پی افرادی که خواهان حق و آزادی و حداقل رفاه انسانی خویش و

هموطنان خود می باشند قصد دارد حیات ننگین خود را استمرار ببخشد. از دیگر حربه های رژیم ، اعدام های بی شماری است که همه دنیا را به اعتراض وا داشته است، بدتر از همه اینکه جوانان رشید و آزاده کشور عزیزمان را تحت عنوان قاچاقچی و مواد مخدری به دار می کشند. اینها نمونه هایی هستند که ثابت می کند طوفانی در راه است.