Skip to main content

معلوم نیست به چه علت این فرد

معلوم نیست به چه علت این فرد
بهمن موحدی(بامدادان)

معلوم نیست به چه علت این فرد سلطنت طلب یا به قول خودشان پادشاهی خواه مشروطه طلب! نام اولین فیلسوف کمونیست جهان "مزدک بامدادان" را برای خود برگزیده است؟!
این سلطنت طلبان یا پادشاهی خواهان (ویا هر اسم دیگری که دارند) بدانند که جنبش پرافتخار چپ ایران از مقطع انقلاب مشروطه تا به امروز بیشترین هزینه را برای تحقق عدالت در ایران و آزادیِ خلق در زنجیر ایران پرداخت کرده است و مبارزین آگاه و جان برکفِ چپ ایران در نبرد با قاجارها و پهلوی ها و رژیم آخوندها، چنان رشادت ها و فداکاری هایی از خود نشان داده اند که چون گوهری در تاریخ ایران می درخشد. شما سلطنت طلبان در دهه ی سیاه و خونین شصت کجا بودید؟ کجا بودید زمانی که مارکسیستها و مجاهدین سینه خود را برای دفاع از خلق ایران در برابر گلوله های پاسداران شب پرستِ خمینی خون آشام سپر می کردند و با شعار زنده باد خلق بر طنابهای دار بوسه می زدند.

جنبش چپ ایران به هیچ وجه ایران ستیز نیست، بلکه بسیار میهن دوست است و مدافع تمامیت و یکپارچگی ایران. شما سلطنت طلبان ایران ستیز هستید، همین رژیم پهلوی و شاهنشاه اعلیحضرتِ شما بود که خیانت کرد و بر ضد دولت ملی دکترمصدق کودتا کرد و ملتی را نگون بخت کرد و زمینه ساز قدرت گرفتن خمینی خون آشام در سال 57 شد. حالا شما پهلوی چی ها با چه رویی و جرأتی چپهای ایران را خائن و ایران ستیز می نامید؟!
از انقلاب مشروطه تا به امروز صدواندی سال است که می گذرد، و این مبارزۀ صدواندی سالۀ کمونیستها و سوسیالیستها و چپ گرایان ایرانی برای آزادی و برابری همچنان ادامه دارد***********