Skip to main content

در گزارش جنجالی نیویورک تایمز

در گزارش جنجالی نیویورک تایمز
Anonymous

در گزارش جنجالی نیویورک تایمز علیه دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه آمده است که او به احتمال زیاد، بطور قانونی توانسته است ۱۸ سال از پرداخت مالیات فرار کند.(رسانه ها)
ترامپ ستیزی کور را ببنید، در امریکا سیستم مالیاتی مو را ازماست می کشد بیرون! اما با بازی با کلمات می خواهند یک رقیب بدر کنند. بی اخلاقی علیه ترامپ و اتهام دروغ نسبت به او
مگر می شود کسی قانونی فرار مالیاتی کند؟! اگر این وط راست چرا بقیه این کار نمی کنند. مالیاتی قانونی! این قاون عجیب را کی نوشته که امثال ترامپ که تاکنون هیچ شغل سیاسی و قانون گذاری نداشته؟! احمق فرض کردن مخاطب!
ترامپ می گویدجلوی مهاجرت غیرقانونی می گرد که بازار کار و امنیت کشورش به خطر انداخته ولی او متهم به نژادپرستی می کنند! ترامپ در کادر همکارنش از همه نژادها و عقاید از سیاه پوست و یهودی است ولی او را متهم به نژادپرستی می کنند!

فمنیست های عقده ای که اینک ماهیت مردستیز بسیاری از انها روشن شده، می خواهند با هر ترفندی یک زن به ریاست جمهوری برسد تا عقده حقارتشان براورده شود!
فمنیست ها کاری نداند هیلاری قانون شکنی کرده در مورد ایمیل ها و امنیت ملی به خطر انداخته! فمنیست عقده کاری ندارند هیلاری جنگ طلب است و از مرتجعین دول عربی کمک می یگرد! همین که زن است او بر حق می دانند! این نوع جنسیت خواهی را دست کمی از نژادپرستی ندارد!

اما ترامپ یک ملی گرای وطن پرست است. یک مردخودساخته که فعالیت عمده اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای داشته است. او منتقد فساد است . او از مناف ملی امریکا حمایت می کند. این امری وظیفه هر مسئول و رهبر کشوری است که منافع ملی کشور بر هرچیزی ترجیح بدهد.
برخلاف رژیم های استبدادی خاورمیانه که یا وابسته اجانب هستند و یا اسلام گراین تندرو که توجهی به منافع کشورها ندارند و حاضرند توده مردم فدای ایدئولوژی شان کنند!
دفاع از منافع ملی از وظایف یک رهبر واقعی است.
ترامپ از نیوری کار و صنایع داخلی می خواهد دفاع کند در برابر تهاجم ویران کننده چینی ها. دامپینگ قمیت و با نیوری ارزان چینی دنیا به فلاکت و بیکاری کشانده است!
اینکه در ایران پیشاپیش و بر فرضیات نادرست ترام ستیزان باز می خواهند راه اشتابه گذشته ادامه دهند/ ترامپ علی رغم شعارهای تندش، ویژگی همکاری دارد. ایران می تواند با نشان دادن احترام به امریکا و همکاری این فرصت غنیمت بشمارد و به نغه مردم و ملت ایران بکار ببرد.