Skip to main content

کاربر گرامی،....سانی.....بطور

کاربر گرامی،....سانی.....بطور
ناصر کرمی

کاربر گرامی،....سانی.....بطور اتفاقی کامنت در پانویس مقالهء خود را دیدم و خواندم. کامنتهای دیگر شما را در پانویس دو مقالهء دیگر هم خواندم. به گمان و به یقین من شما یک تُرک تبار پان تُرکیسم ضد مردمان کُرد و ضد مردم ارمنی و ضد ایرانی هستید، در وابستگی و علاقه مندی شما به نظام جمهوری اسلامی هم شکی نیست. پس چرا جرأت ندارید هویّت واقعی خود را معرفی کنید و چرا خود را فارس و پارسی مینامید ؟ تازه ما ملّتی بنام فارس نداریم.

برائت یک کلمهء عربی، دینی، قرآنی است که معانی و مفاهیم حقوقی و کیفری چندی را دارد، این حق طبیعی شماست که طبق معنی برائت از امثالی مانند من دوری کنید، امّا آیا شما قصد دارید طبق مفاهیم کیفری و حقوقی آن در قرآن و در اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی مرا مجازات و مجرم و یا بدون وکیل و مدافع مانند هزاران قربانی و ترور شدهء ایرانی بوسیله نظام جمهوری اسلامی مرا هم مجرم و محکوم به مرگ کنید ؟

نظام جمهوری اسلامی بر سه پایه استوار بوده و هست، 1- دین اسلام عربی 2- چماق تُرک تباری 3- ایدئولوگها و روشنفکران دینی و شیعه گری ایران مرکزی، و شهرهای مذهبی، مانند قم، مشهد، تهران، اصفهان، یزذ، کرمان و سمنان.

این ترکیب سه عنصر تشکیل دهنده نظام جمهوری اسلامی یعنی:1- فرهنگ و اسلام عربی، 2- چماق تُرکی، 3- و ایدئولوگهای ایران مرکزی و شهرهای دینی و مذهبی، بر علیه هویّت ایران قبل از اسلام (پارسی) و بر علیه سایر تیره های ایرانی از جمله کُردها میباشد و آنها را به حاشیه پرتاب کرده است.

مبارزات مردم کُرد از زاویه حقوقی و حقیقی و از نظر تئویهای دمکراسی بحق و درست میباشد، اشتباه بزرگ آنها دوری جستن از هویّت ایرانی خود و تشخیص ندادن نوع مبارزات خود در زمانها و شرایط معین میباشد.

کُردها تروریست نیستند، تروریست نظام جمهوری اسلامی بر پایه دین اسلام عربی و با شمشیر تُرک تباران عثمانی سنی و شیعه گری قزلباش تُرکی صفوی و قاجاری شکل گرفته، تروریسم حکومت اسلامگرای جنایتکار امروز در ترکیه است.

تروریسم سپاه داعش است که بنیاد گذار آن تُرک تباران و اعراب بوده و هستند. تمدن و فرهنگ تُرک تباری بر اساس پذیرفتن غلامی و قبول بردگی دین اسلام و اعراب شکل گرفته و امروز هم چنین است.