Skip to main content

آقای رضا پهلوی! آیا فکر نمی

آقای رضا پهلوی! آیا فکر نمی
Anonymous

آقای رضا پهلوی! آیا فکر نمی کنید تمامی بدبختی هایی که ایران و ایرانی امروز آنرا بردوش می کشد نتیجه سیاست ظالمانه و نادرست پدرتان بوده است؟ چه کسانی به این جانوران آدامخوار- آخوندها رو داد که حکومت شاه را دعا کنند و برایشان حقوق تعیین کرد- چرا پدرتان هر دم از ناجی اش امام زمان و غیره در مطبوعات تحسین میکرد-- چرا پدرتان به کتاب سراسر فساد خمینی اجازه چاپ نداد تا مردم بهتر به ماهیت این جانور پی ببرند... چرا پدرتان بجای مبارزه با فاناتیسم دینی کمر به نابودی جنبش سکولارها به بهانه مبارزه با کمونیسم زد که در نتیجه این جانوران آدمخوار رشد و نمو کردند-- چرا پدرتان بجای ماندن در پست رئیس بزرگ ارتشتاران میدان را به ارتشی های هوادار خمینی سپرد. پدرتان ادامه دهنده غصب زمین های تورکمنصحرا توسط پدر بزرگتان شد... تورکمنها و سایر ملت های ایران را به خاک سیاه نشاند--

یک قسمت از پولهایی که الان با آن در پر قو می خوابید متعلق به ملت تورکمن است که بالاخره روزی در دادگاه بزرگ خلق مجبورید آنها را پس بدهید. سیاست فرهنگ کشی و عقب نگه داشتن ملل غیرفارس در ایران را پدر بزرگتان و پدرتان بنیان گذاشتند- چرا شما که خودتان را معتقد به دمکراسی معرفی می کنید این سیاست اعقاب تان را شدیدا محکوم نمی کنید؟ در دوران پدرتان در کدام نقاط دور افتاده راه و جاده و مدرسه و برق و خانه های بهداشتی ساخته شد که خودتان را میراث دار تمدن بزرگ شاهنشاهی اعلام می کنید.
پس آقای رضا پهلوی بجای نوشتن نامه به ترامپ نامه ای به ملت ایران نوشته و ازبایت جنایاتی که در دوره پدربزرگ و پدرتان صورت گرفته حداقل عذرخواهی کنید.