Skip to main content

مثلاهویتسازی ائلیار خیلی

مثلاهویتسازی ائلیار خیلی
Anonymous

مثلاهویتسازی اگ..........خیلی تابلو دارد پان ترکیسم دنبال میکند و هیچ اعتنایی به منتقدانش نمیکند. لواحی تبلئتر و زننده تر نفرت پراکنی قومی دنبال میکند. ایران گلوبال منجلابی شده از این قوم گرایان. این ازدی که این سایت داده خوبست و عدم سانسور خوبه/ بالاخره یکجایی شده مستقیم این قماش ادمها باهم برخورد کنند. چند مطالعه اینسایت نشان قوم گراین ضد ایرانی منطق سرشان نمی شود و کاملا متعصبانه و شبه ایدئولوژیک وار ماموریتی را دنبال میکنند. لزوما همه مزدور و مواجب بگیر ضدایرانیان نیستند و شاید خودجوش فکر میکنند راهی درست میروند ولی راهشان باطل است. فقط همین نظریات تعیینم حق سرنوشت نظربگیرد کعبه های معبود اینان در اقلیم کردستان ترکیه و جمهوری اذربایجان حتی یک لحظه اینان تحمل نمیکنند. فقط انسان ساده بایست بپذیردد این شعارهای ارمانی غیرواقع بینانه! کشوری چند هزار سابقه تمدنی دارد و در یکی بهترین

موقعیت های جغرافیای و استعداد طبیعی و جمعیتی است طبق نظر این قوم گرایان نابود شود تا اینها به مراد دلشان برسند! ایرانی که دارای وسعت و جمعیت مناسبی است و داری طول و عرض متناسب و بسیار عالی از سواحل و ابو هوای متنوع است طبق ارزوی اینان تجزیه شود که مثلا اذربایجان بزرگ یا کوردستان بزرگ تشکی شود! ه چه بشود! اختراع دوباره چرخ؟!
همه حققو قومی و زبانی و فرهنگی و فولکلوریک در چاچوب همین کشور دست یافتنی است. بالاخره این نظام ولایت فقیه ناچار میشود تن به این اصلاحات بدهد. سپاه هم اخرسر بخاطر حفظ کشور این اصلاحات خودش مجری میشود. من مطمئنم با تجربه تلاخ کشورهای منطقه سپاه و اسلامگراین شیعی در ایران حقوق قومی زبانی و حتی تاحددی خودمختاری اجرا میکنند البته مشابه چین و روسیه . چون این حقوق مانعی بر سر جکومت انها نیست. اینکه نورک ازری زبان مادری اش اموزش ببند و خودمختاری در شهرستانش داشته بادش در کل خطری ندارد اگر سیستم متمرکز امنیتی و قضایی باشد و نشانه همین است این ظنام دارد این کار میکند. بزرگرتین قربانی این وسط راه و هدف لیبرال دمکراسی خواهان است و انها بزرگرتین بازنده این داستان هستند.
از بدو مهاجرت انسان افریقا، هزاران قوم و ملت و زبان و دین و ایین و فرهنگ... بوجود امده و از بین رفته اند ولی انسانیت مانده است. این فارسی یا تورکی.. هم بالاخره صدها سال بعد احتمال حتمی جایش به قومیت وز بانی دیگری می دهد. این متغیرها در دست انسان امروز است. چقدر حماقت است بخاطر این متغیرها کشوری به این خوب یو مستعدی از بین برود بخاطر چند سرخورده و عقده ای و ترسو /حساب مزدورها جدا کردم که انها شغلشان همین است
هی فحش بدهید و هی تهمت بزنید/ ایران دوستی اساسش بر یک منطق و مقول واخلاقی است یعنی کشوری است به نام ایران که بسیار مستعد و مناسب است و هیچ دلیل قومی و زبانی و امثالهم نمی تواند توجیه گر نابودی اش باشد. البته تضمینی هم نیست اگر مردم ایران دوست منفعل باشند ایران را ویران و تجزیه کنند.