Skip to main content

مسئوليت سردبير و كارهاي غير

مسئوليت سردبير و كارهاي غير
Anonymous

مسئوليت سردبير و كارهاي غير اخلاقي تحت عنوان يك داستان ظاهرا واقعي،
اين مطلب را خواندم، احساس دوگانه ايي به من دست داد. از اينكه در طول حيات جمهوري اسلامي از اين جنايتها بسيار بوده و از شنيدن آنها دل هر انساني به درد مياد و آن را بعنوان جنايات عليه انسانيت و اخلاق و شرافت بايد محكوم كرد، هيچ شكي نيست.
اما اين خانم تحت نام مستعار كار غير اخلاقي و تجاوز به حقوق انسانهايي ميكند، كه خود قربانيان جنايات رژيم جمهوري اسلامي بوده و هستند. اول تحت عنوان مراجعه به يك دكتر "اكثريتي" كه زماني از او خواستگاري كرده بوده است و چون جواب رد به كورتاژ آن دختر ميدهد، ميشود همدست رژيم و يك پاراگراف از مطلبش را به اين موضوع .. خود اختصاص ميدهد.
دومين كار غير اخلاقي اين خانم نويسنده اين است، دختر مورد تجاوز را به يك كمونيست عقد ميكند، البته براي اينكه داستانش درست باشد، طبق شنيده هايش دختر با كموني

با كمونيست ازدواج ميكند!!!! بعد از زايمان دختر مورد تجاوز قرار گرفته، كمونيست را هم در قتل نوزاد شريك ميكند. يعني آن كمونيستي كه اين همه فداكاري كرده و براي اينكه دختر مورد آزار قرار نگيرد، تن به ازدواج با او ميدهد، اما در برابر قتل نوزاد كه هيچ گناهي ندارد، سكوت ميكند و هيچ اراده ايي از خود بروز نمي دهد!!!!
همه اينها بكنار مسئوليت سردبير و مسئولين نشريه به كجا ميرود، كه در اين اتهامات سخيف خود را شريك ميكند. نميتوان تحت عنوان دمكراسي و آزادي بيان هر نوع .. اتهام را به چاپ رساند.