Skip to main content

آقای ائیلیار شما نظریان پان

آقای ائیلیار شما نظریان پان
Anonymous

آقای ائیلیار شما نظریان پان ترکیسم چه دانسته و چخ ندانسته داردی ترویج می دهید.
تمام نظریه/فرضیه پردازی های پان منبعص از تفکرات نزادپرستانه است ماهیت کار شما با پان اریاای ها و پان کردها و پان عرب ها.. فرقی ندارد.
یکی مشخصات پان و نزادپرستان یافتن کوچکترنی سرنخ و بهانه باری ربط دادن قومیت های زبانی و گاه تیپواتنیک امروزی به دوران باستان است و هد ایجاد حق برتری جویی و حق مالکیت اختصاصی زمین و حق جدایی تحت عنوان عوام فریب حق تعیین سرنوشت است که زمینه ساز تجریه و چندپاره کردن کشورهای موجود است. بگذارید از فارسی زبان مایه بگذارم شاید شما ادم حودجوش قوم گرا باشید و نه مزدور و مامور باکو انکاار!
هزاره ها یک زیباترین جلوه های انسانی هستند. مردمان رنج کشیده در یکی از بدترین نقاط جهان از لحاظ زیستی/ کوهستان هندوکش مرکز افغانستان واقعا خشن و کم استعداد است. هزارها مردمان عموما تیپواتنیک شبیه

شرقی هیا زرد پوست اغلب. ولی زبانشان فارسی هزاره ای است اغلب مذهبشان شیعه داوزده امامی. این مورد را گاهی تورک گاهی مغول گاهی اریایی های دورگه گاهی بازماندگان قوم خزر ... می پندانرد هر کسی به زعم خویش می خواهد انها همره خود و یا سرکوب کند. خود هزارها من بارها نوشته جاتشان خوانده ام برخی شان در صد اثبات تورک بودن انها اینکه اسیلمه شده اند توسط تاجیک ها فارسی زبان! برخی برکس می گیوند ارایی هستند چون ژن زردپوست غلبه سفید دارد این چننی شده اند. برخی هزاره درصدد اثبات اینکه اصل زبان دری از انهاست چون حقیقتا برخی لغاتی دارند که اصالت دیرینه فارس یدر نزد انهاست! برخی می گویند انها تمدن چندهزار ساله دارند و اثار بودایی و هفتالیها میاورند.
خلاصه کار شما هم شبیه داستان هزاره ها ست. منتها فرق هزارها با تورک های واگرا ازربایجانی ایران اینس اول به اندازه شماها قدرت جمعیتی و اقتاصدی در ایارن ندارند. دوم دارای مزرهای مشترک با خارج نشستند و سوم حامیانی پولداری در باکو و انکار ندارند. رزیم ایارن از انها صرفا استافده ابزاری کمی میکند.
کار هردو شما اشتابه است تجزیه گری ان هم از راه جعل و تاریخ سازی و جنگ و نفرت پراکنی اشتابه است کاری لواحی بخصو توی این سایت دارد می کند و شما هم تاریخ سازی. زهتابی و چند نفر دیگر هم الن دارد می کنند.
واقعیت این است تا زمانی دمکراسی در کشور یمتسقر نشود مثل بریتانیا و کانادا گفتن از حق تعیین سرنوشت یک اقدام مخرب و در خدمت تدوام استبداد است.
غیرواقع بینانه بودن حق تعیین سرنوشت باری مردمی مثل تورک زبانان دیر یا زود جنگ و ویارنی دارد الان فارکسوین ترکها تشکیل شد و غریب به 40% این نمایند از شهرستانهایی هستند که دااری تنوع قومی وزبانی هستند! همین فراکسوین ثابت کرد اینده وحشتناکی روی خطو مرزی قومی است. ایران داری استانها و شهرستان های با تفکیک دقیق وقمی وز بانی نیت. ایران کشوری است حداقل در این هزار سال اخیر به شدت پراکندگی و اختلاط قومی وزبانی دارد و هرگونه دنباله روی تجزیه و حق تعیین سرنوشت اینده سوریه شدن را ردبرد داردمگر اجازه داد اول دمکراسی چند نسل مستقر شود و یک روند ارام دموکراتیک وب دون نفرت پراکنی باشد و تا دو-سه نسل/معادل 40 سال این امر بادی صبر شود. اولیت اول استقرار دمکراسی است.
1-یک نظام دموکراسی طولانی مدت نسلی
2- هیچ قوم و زبانی برای حق حیات داشتن نیازی به تاریخ طولانی چند قرنی و چند هزاری سالی ندارد
3- ارتباط دادن مستقیم اقوام امروزی به اقوام هزاره های گذشته یک جعل است چه اراییا و چه سامی و التائیک.. چرا هیچ قومی در منطقه اوراسیا و افریقا خالص نیستند بویژه خاورمیانه / هر کس بگوید ایرانی ها اعم فارسی و تورکی و کوردی فرزندان یک ملت گذشته مثل عیلامی یا بالی یا سومری هستند دروغگویی بیش نیستند.
کشور ایران به مراتب موقعیت جغارفیای بهتری از کشورهای یی است که امثال تورک گرهای ازربایجانی یا کوردگراها می خواهند. ایران به مراتب مستعدتر باری ساختن یک ملت بزرگ و مره و ازاد است که شماها قدرش نمی دانید.
4- تیپواتتنیک اکثر مردم ایران و نواحی غرب ایران تا مدیترانه مختلط و میانگین هستند که انها را مدیترانه شرقی م یگویند /تیره نژادی نه نژاد ما از گروه مدیترانه شرقی است از سرشاخه تیهر قفقازی.
5- این کارهای شما نشانه یاس ملت ایران از اینده است. ملت ایران دچار یاس است و بعید است تا چند دهه دیگر از حکومت اخوند و سپاهی نجات یابد به لطف تفرقه افکنانی مثل شما و لواحی... قربانی هم دمکراسی خواهی و اینده مدرم ایران است و فعلا اکثریت مردم ایران بایست فلاکت وبیچارگی بکشند بخاطر این تفرقه و نفرت افکنی های قومی و سیاسی
http://iranglobal.info/node/57583
من در صورتی پس استقرار یک نظام دمکراسی با گذشت نسلی و در ارامش معقول است