Skip to main content

از قدیم گفتن اول برادریت

از قدیم گفتن اول برادریت
Anonymous

از قدیم گفتن اول برادریت را ثابت کن بعد ادعای ارث. قدیما که مانندامروز حساب و کتابی نبوده دفتری ثبتی اداره مهاجرتی .همین طور از مرز وارد میشدند و جا خشک میکردند . کسی مخالف ترک بودن کسی نیست ولی این استان ارث پدر ی کسی نیست که بخواهند انرا جدا کنند . مردم ایران متاسفانه موش ازمایشگاه چپ و دینی شده اند زمانی میخواستند سوسیالیسم بیاورند که نشد حالا تحت نام ملل تحت ستم و ازادی خلقها میخواهند مردم را دوباره به مسلخ قتل عام ببرند .
مردم نان مسکن و امنیت و کار میخواهند بقیه حرف مفت است . ازادی دمکراسی ابزاری در دست عده ای روشنفکر بی وجدان است که 100 سال است مردم ایران را از پیشرفت اجتماعی و اقتصادی محروم کردند . دشمن نه غرب است و نه پارس زبان دشمن همین جریانات چپ و دینی هستند که بشر و حقوق بشر پشیزی برای ایشان ارزش ندارد .

اگر حقوق بشر برای چپ ارزش داشت هر گز دست در دست نظام دست به قتل عام هزاران انسان بی خبر از همه جا نمیزدند . انقلابی شد با هزاران گشته . گفتند این نظام ارتجاعی است برویم عراق باز هم گشته .میگویند سازمان رجوی بدتر از خمینی است باز هم گشته . میگویند حق انتخاب سرنوشت ملل تحت ستم باز هم گشته .این تسلسل ادامه دارد