Skip to main content

من دیگر علاقه ای ندارم از اسم

من دیگر علاقه ای ندارم از اسم
Anonymous

من دیگر علاقه ای ندارم از اسم مستعار در سایت ایارن گلوبال و امثالهم استافده کنم در اسیتهای دیگر هم اجبار در نام است دائما اسمم مستعمارم عوض میکنم هم به دلیل حفاظت از جانم و هم اینکه بی فایده است چون مقلدها میاند به نام من نوعی مطالبی می نویسند که در این سایت بسیار رایج است. بعدهم من که دنبال شهرت نیستم. من فعالیت امثال این سایت برحسب علاقه سالها دنبال کرده ام و مدتها بود کاکمنتی نگذاشتم یکی از کسانی کارهای مرئ تجه ام قرار رگفته دو نفر است یکی ائلیار و دیگر لواحی، این دو به شدت مشکوک می زنند د رکنار کلیت این سایت. توکلی با نقل از رضا مرادی غیاث ابادی به نظرم تاحدی ماهیتش نشان داد چقدر استنادگری اش ضعیف است . امروزه رضا مرادی غایث ابادی نماد زنده پورپیرار است کسی بدرتنی و احمقانه ترین جهل های دتارخی کرده مثل داستان مضحک 12 قرن سکوت پورپیرار! پورپیرار که الان رهرویش کسی مثل غیاث ابادی است

پورپیرار با سخنان دیوانه در 12 قرن سکوت عملا وجود حکومت های قبیلگی ترکمن ها/تورک زبانه ا بر فلات ایران زیر سوال میبرد !
ائیلیلار که بر سیاق پورپیرار است و مشخصا نشانه هیا پان تورکیسم دارد
http://iranglobal.info/taxonomy/term/97
وی نام مستعار درارد یک احتمال دارد ترس از جان دارد یا داحل ایران است ولی این سخنان وی را هم اکنون د رخود ایران ازدانه نش رمی دهند یکی هست اردبیلی با عنوان دکترا که کتابهایش د ایران منتشرمی شود خیلی تابلو و نام ادرس دارد. ائیلیار از چه می ترسد که مسعار می نویسد؟
در واقع دوغ و دوشاب و اسمان و زمین به می بافد. نگاهی تنوع موضوعات او نشان می دهد او هدف از کارهای به ظاهر علمی اش با انگیزه سیاسی است. او کار تحقیقاتی علمی و در کسوت دانشمند نیتس. اوچیزی حدود 5% از مطالبش در باره هویت سازی برای ملیت سازی و توجیه جداانگار یمردمان اذربایجان ایارن انجام می دهد. وی کار وروشش همچو دانشمند نیست.
چرا این دستاوردهای علمی اش به مراکز دانشگاهی لاقل به در دانشگاههای تحت حمایت پان ترک ها در باکو انکارا نمی فرستد؟!
چرا فرضیات اثبات نشده اش با گرفتن اکانت نوسیندگان ایارن گلوبال منتشر می کند/مگر ایارن گلوبال سایت تخصصی مردم سناسی /انتورپوی و ایمتولوژی و.. از این لوژی ها است. البته کامنت های کم ارزشی ناشناس ها می گذارند وکه ارزشی علمی ندارد مگر رفنس علمی از فلان دانشمند یا اکادمی بدهند. ولی ایئیلار دارد در کسوت یک دانشمند نابغع ناشناس مالب زبان شناسی و قوم شناسی و تاریخی ارائه می دهد با کمترین رائه رفنس و تاییده. اینها حداکثر رد حد فرضیات خام است و سوژه برای دانشجویان و هیج رازشی علمی ندارد ولی متاسفانه تاثیر مرخبی در جدانگاری و تهیه خوراک برای قوم گراین عوام سرخورده و عقده مثل انهایی در ورزشگاهها نعرقه یاشین تراختور یاشاسین ازربایان جنوبی می زنند. مطالب وی به درد عربده کشان و تخدیر و تهییج تروریستهای پان مثل کوردگراهای یاغی کوهستانها می خورد تا مغرشان شتشوی دهد.
این سایت ایران گلوبال یک سایت صد درصد سیاسی است و خیلی تابلو دارد روی فدرالیسم و احتمالا تجزیه ایران کار میکند/ ایران گلوبال لطفا این سیاست به ظاهر دمورکاتت در انتشا رمطالب در حق کامنت های من هم ادامه بده حال بدترین توهین ها نسبت به مردمان متنوع فارسی زبان و ایران دوستان منتش رمیکنی این قدر شرافت رسانه ای داشته باش کاکنت های مرا منتشر کن تا ماهیت سایت شما و امثال ائیلیارو لواحی ... بر همگان روشن شود.