Skip to main content

اما چرا لواحی و ائیلیار و چند

اما چرا لواحی و ائیلیار و چند
Anonymous

اما چرا لواحی و ائیلیار و چند قوم گرای دیگر این قدر لجوجانه دارند در این سایت معلو الحال به این روند کرای شان ادامه می دهن چرا این قدر افارد سطح پایین هستند در این سایت از سیاست مدار و فعال سیاسی.
من می گیوم یک درصد مردم ایران هم اینها نمی شناسند از هزار نفر مردم یک نفر اینها نمی شناسد! اصلا مردم بالای 90% اصلا تو باغ این چیزهایی اینها دنبال می کنند نیستند. اکثر مردم ایران حتی چهار نسل قبلترشان نمی شناسند چه برسد به قوگرایی اریایی و تورکی و کوردی! بجز سادات که شجرنامه دارند و یک قومیت معدود در ایران که اصل و نسبی عمومی و نه خصوصی برای خود قائلند مثل سیستانی ها و البته عرب های ایران گه سبقه چند صداله برای خود قائلند اکثر بخصو شهر نشینهای مناطق متروپل ایران از تبریز تا تهران و مشهد اصلا نمی توانند دو-سه نسل قبلتر شناسامه هویت بار یخود داشته باشند و عموما افسانه و داستان است.

سواستافده از تاریخ و جعل و هویت ساز یاز شگردهای قوم گرایان و نژادپرستان سیاسی کار است از اریایی گرا تا تورک گرا، ماهیت و روش کار ایشان همین است و چون مثل حکومتهای استبداد ویژگی قهقهرایی دارند ، سیرمانی در دروغ و فرضیه پردازی هویت سازی ندارند و کار را حتی به پیش ا تاریخ می رسانند، چنان دچار جنون و افارط می شوند که مثلا ارایایگرا یا تورگ گرا هویت قومیت مطلوبشان به پیش تاریخ یعنی قبل سومر و مصری ها دارای خط بودند می رسانند مثلا می گیوند ارایی یا تورک ها 12 هزار سال قدمت دانرد! 6 هزار قبل از اختراع خط و در نتیجه دوره تاریخ! در حالی تاریخ از ددوران خط اغاز می شود.
ارایگرا و تورگ گرا و کورد و رعب گرا .. همگی جنون قومیت گرایی و سیر قهقهرایی دارند. مثل همین اسلام گراهای شیعی و سنی .. که جنون قهقرایی دارند و مثلا فلان اخوند عرب-اسلام گرا چنان مبالغه می کند که میگویند انسانها در بهشت عرب یسختن می گیوند و یا ادم و حوا زبانشان عربی بوده!
اینها را که می گیوم شخصا مستقیم و یا واسطه افارد معتمد شنیده ام،دیوانگی و جنون قومی-مذهبی چنان می شود فلان عرب خوزستانی به صراحت و با در کمال وقاحت می گیود محمد این عبدالله عرب مردم مجوس مسلمان کار و تا دیگر حرام زاده نباشند و عرب مسلمان مجوس از حرام زادگی نجات داد و باخطبه عربی مادر بر پدر حلال کرد! این ها جزئی ن/زادرپستی عرب امیخته با اسلام گرایی عوامی است در ایارن و نقاط دیسگر وجود دارند! نژادپرستی چننی خزنده در روح و اعتقادات مردمان منطقه از جمله ایران ریشه دوانده/ ائلیار و لواحی و امثالهم دارند این منجلاب ن/زادپرستی تئوریزه و تعمق و بیشتر می کنند!
ان فارسی زابنی که تورک و عرب را تحقیر میکند از نویسنده و شاعر و حتی دانشگاهی تفاوتی با ان عوام نژادرپست عرب گرا و تورگ گرا ندارد همگی نژادپرست و پست هستند.