Skip to main content

هر چند بالای 99% امثال ائلیار

هر چند بالای 99% امثال ائلیار
Anonymous

هر چند بالای 99% امثال ائلیار و لواحی و دیگر پان های فعال در این سایت باز به کراشان ادامه می دهند و من ناشناس را با چند تهمت مثل پان فارسیسم و ایرانیست بدرقه خواهند کرد و منم حال وحوصله ندارم. الان هم باز فاز نوشتم گرفت و باز حرفهایی مزنم که هزاارن رد پاسخ اینان گفته شده و این داتسان تکرار مکررات انگار تمامی ندارد، تا زمانی استبداد و ظلم و فساد ر منطقه ما است این داستاه های خردستیزانه هویت طلب یو جدایی طلبی و نفرت پراکنی قومی و خواس پرت کردن مردم و تقرفه به انداز و حکومت کن ادامه خواهد داشت. تا زمانی در کشورهای منطقه و یا تجزیه شده مثل اقلیم کردستان عراق و کشورهای حاصل تجزیه شوروی.. د رهمه انها لیبرال دمکراسی مناسب که تامین رضایت عموم مردم اعم اقلیت و اکثریتها نشود و مردم همچنان شاهد فساد و تبعیض و سرکوب باشند این داستانها ادامه خواهد داشت.
من یک ایرانی زاده هستم ولای واقعا علاقه خاصی

به ایران و مردمش از فارس یو تورکی و رعبی... ندارم. به نظرم کمابیش عموم مردم ایران و کشورهای همسایه از یک قماشند، مردمانی رنج کشیده و بیمار روحی و عصبی که دچار نزول اخلاقیات شده اند. بداخلاقی و نزادرپستی و توهم تعصبات مذهبی و قمی از صفات زشت شمترک مردم منطقه ماست. اینها نتیجه عقب ماندگی تمدنی و قرنها خشونت و جنگ و استبدادو ظلم و فساد و تبعیض است.
من عاشق هیچ قوم و ملتی د راین منطقه نیستم در واقع مردمان مورد علاقه من ژاپنیئو کره ای و چینی و امثالهم سهتند. مردمان سخت کوش و صلح طلب امروزی که کار میکنند و کشورهایشان می سازند و نه مردم عادت کرده با رانت نفت و پول اجانب و گدایی وام خارجی. مردمی که به بچه هایشان دزدی و کلاهبرداری بعنوان زرنگی یاد میدهند و همیشه توی فکر پارتی بازی و کلاهبردرای و پول مفت دراوردن هستند. حالا خوری و عدلات جز ورغ های معمولشان سات.من حتی علاقه هم به خفظ کشورهایی مثل ایران نیستم ولی میبینم مثلا ایران یا عراق یا افغستان یا ترکیه نباشد بجایش هیچ کشور بهتر بوجود نیامد. بدی می رود و بدرتی میاید. ائلیار هم یک جز کوچک از مهره های خودچوش یا مزدور است که بازی همه سر سوخت بیچارگی کشورهای منطقه است.
اگر ائیلیار واقعا ادم دانشمند و نابغه باهوش است بیاید فکر کند درد این بداخلاق یو بدفرهنگی مردمان منطقه از چیست .
اقا محمد خان قاجار چه نیازی داشت بلوچستان و جنوب خراسان تصرف کند؟! نواحی شمال /البرز و زاگرس گیریم توجیه داشت و ولی شرق ایران نه تورکی وبد و نه چراهگاهی چرا قاجار انجا تصرف کرد ان منطقه امروزه اهمیت چندانی ندارد. من حدس میزنم چون ملیت-کشور ایران قبل اسلام در طول اشکانی-ساسانی بالغ هزار سال شکل گرفته بوده و سلطه عرب خلفا نتوانسته این هویت از بین ببرد! ای کاش می برد و همه مردم عرب یا همه تورک می شدند ولی متاسافنه شد! ای کاش این موزائیک نبود تا کشوری با یان استعداد اسیر استبدادو فساد و فرصت-نسل سوزی نمشد! هر قوم وقبیله و خانی به قدرتی میرسید اعم تورک یا غیر تورک داعیه شاهی این ملت-کشور ایران داشت چون این هویت ایرانی هزار سال قبلتر لاقل تثبت شده و باور عمومی شده بود. کسی هم کار نداشت عیلام و سومر بوده یا نبوده/ به قد رکافی دللی این هویت بوده!
راه نجات از این چرخه طولانی استبدادو ظلم و فساد چیست . وقتش با فرضه سازی های تکراز و مضر هدر ندهد. البته می دانم او هم ایدئلوژیک وار مثل این سپاهی و اخوند و داعشی.. می گوید این کامنت گذار مزدور دشمن ملت تورک است! این مزدور سه نقطه ناشناسی است که می خواهد مرا فریب بدهد و مرا از راه نجات ملت تورک ایران با دارد! من دیگر کلمات جادویی سراغ ندارم. می نویسم گاهی و امیدی هم ندارم. فقط می نیوسم تا کمتر احساس گوسفند بودن کنم و امیدی ندارم . منم بدبختی مثل بقیه اکثریت بیچاره مردم منطقه هستم...